Hrvatska
StoryEditor

Kozmetički saloni uspješno veslaju kroz krizu

07. Kolovoz 2012.
Piše:
lider.media

No, prema podacima o krizi s kojima nas zasipaju na sve strane, potrošnja je u svim sektorima značajno pala. No, je li to slučaj i sa ljeti posebno popularnim kozmetičkim salonima?

Neki dobavljači proizvoda za kozmetičke salone već su odavno povećali cijene svojih preparata. No, kako bi saloni opstali i u doba krize, vlasnici nisu imali mogućnosti podizati cijene.

Jedan od takvih salona je i zagrebački Catharsis koji radi želje za zadržavanjem stalnih klijenata cijene usluga nisu mijenjali. Vlasnica salona, Sanja Komljenović komentirala je za Lider trenutnu situaciju u svom sektoru rekavši kako je unatoč tome, utjecaj krize osjetan. - Smanjen je broj usluga koje se traže, pogotovo skupljih tretmana poput anticelulitnih i anti-age programa, kaže Komljenović. Ljudi se više okreću onim tretmanima koji su baš neophodni, pa se tako sada najviše traže pedikura i depilacija. Uz sve ove promjene salon osjeti i promjenu u profilu klijenata pa tako sada ima više elitnijih klijenata nego li raznovrsnih. Kozmetički saloni imaju najbolji promet u proljetnim i ljetnim mjesecima. To se osjeti i na prometu koji je u zimskim mjesecima i 50 posto manji nego li ljeti.Sasvim drugačija situacija je u kozmetičkom salonu Arnika gdje utjecaj krize ne osjete. - Dobavljači od kojih nabavljamo preparate nisu podizali cijene kao ni mi u salonu, rekla je vlasnica salona Ivana Bilić. Iz ovog salona kažu kako nije došlo do promjene u strukturi klijenata i potražnji usluga koje su najpopularnije.

Studio ljepote Ola ima stalne klijente i unatoč krizi nije došlo do promjene u njihovoj strukturi. Usluge koje su se tražile prije, traže se i sada. No, manjim dijelom se osjeti kako ljudi imaju sve manju kupovnu moć. - Otkako je kriza, preko zime osjetimo oko 20 posto manji promet nego li prethodnih godina, ali u ljetnim mjesecima je sve isto kao i prije, rekla je vlasnica Marijana Petrović.

Iz salona za masažu Branka smatraju kako građani više nisu u mogućnosti koristiti istim intenzitetom usluge kao i prijašnjih godina, a napominje i kako ima informaciju da je kriza zatvorila mnoge salone. No, čini se da oni s tim nemaju većih problema, a jedan od razloga je i pružanje usluge medicinske masaže koja ih ‘održava na životu‘ i u zimskim mjesecima.

Prema podacima dobivenim iz salona čini se kako ljudi žele ići na tretmane kao i prije, ali da si više ne mogu priuštiti učestalost. Tako često traže načine za uštedu pa koriste kolektivnu kupnju kako bih ostvarili dodatne popuste. No, unatoč smanjenju životnog standarda i sve manjoj kupovnoj moći, kada se radi o tretmanima u kozmetičkim salonima, čini se da građani uvijek nađu neki višak u ‘proračunu‘ i za taj mali luksuz.

30. travanj 2024 13:10