Predsjednik Sindikata hrvatskih željezničara, Ivan Forgač, poslao je pismo ministru pomorstva, prometa i infrastrukture Siniši Hajdašu Dončiću, u kojemu se Sindikat protivi stečaju društva Remont i održavanje pruga.
Iz sindikata upozoravaju kako se radi o jedinoj tvrtki u Hrvatskoj koja je specijalizirana za održavanje, remont i gradnju gornjeg ustroja željezničkih pruga.
-Navedeni razlog za otvaranje stečajnog postupka je prezaduženost društva. Pitamo se, koliko poslovnih subjekata, uključujući i državu, u RH nije prezaduženo? Društvo nije u blokadi, društvo isplaćuje plaće i druge obveze-stoji u pismu.
Pojašnjavaju da je do prezaduženosti je došlo nakon 2008., kad je uslijed krize zaustavljeno održavanje i obnova pruga. Međutim, da bi društvo moglo servisirati obveze i vratiti dugove i kreditne obveze, dovoljno je da godišnje prihoduje 100 milijuna kuna što je svega 30-tak kilometara remonta pruge. -Obzirom na zaostatak remonta pruga od 1500 km, realna potreba HŽ Infrastrukture je godišnje obavljanje najmanje 100 km remonta, a toliko je Remont radio prije dvadesetak godina, i to s mnogo manje mehanizacije- kažu iz sindikata.
Smatraju da je glavni razlog za pokretanje stečajnog postupka u nadmudrivanju uprava HŽ Infrastrukture, koja je vlasnik Remonta, i uprava HŽ Carga, HŽ Putničkog prijevoza i HŽ Vuče vlakova (u međuvremeno podijeljeno društvo), koji su najveći vjerovnici i sudužnici kredita Remonta i održavanja pruga.
- Neodgovorno je da se nepostizanjem dogovora između tih društava, kojima je svima vlasnik država, nanosi nesaglediva šteta, ne samo društvu Remont i održavanje pruga, nego i svim navedenim društvima u cjelini, ali i državi, koja također ima potraživanja u Remontu- upozorava se u pismu te ističe kako od stečaja Remonta koristi može imati jedino austrijska tvrtka Swietelsky koja umjesto Remonta već radi na hrvatskim prugama kao nositelj posla.