Hrvatska
StoryEditor

The Finance Brand uvrstio među najbolje brand identitete i Addiko Bank

16. Studeni 2016.

Iako je prije nekoliko mjeseci  promijenio brend identitet iz Hypo Group Alpe Adria, The Finance Brand uvrstio je među najbolje brand identitete i onaj Addiko banke. Izbor, odnosno, analizu je napravio njihov CEO Jeffry Pilcher, čovjek koji je više od 20 godina bio direktor za oglašavanje, marketing ikreativu u SAD-u.

Addiko Bank je novi brend pod kojim je bivša Hypo Group Alpe Adria od 11. srpnja počela poslovati u Hrvatskoj i na ostalim tržištima. Novi identitet brenda odražava novu poslovnu strategiju i pozicioniranje Banke, koje će se prvenstveno odraziti kroz jasnije, jednostavnije i izravnije bankarstvo.

- Rebrendingom ne mijenjamo samo svoje ime i vizualni identitet, već provodimo sustavnu promjenu nabolje. Dugo i intenzivno smo se pripremali za ovaj, za nas, jako važan dan, ali ovo je tek početak, pravi posao je tek ispred nas. Dali smo obećanje da ćemo isporučiti jasno jednostavno i izravno bankarstvo i to ćemo i učiniti. Znamo da je to proces koji će potrajati, ali baš zato se mijenjamo jer osiguravanje takve usluge klijentima smatramo ključnim. Novi je brend simbol ove transformacije i početak izgradnje bolje banke, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d., na predstavljanju branda.

Brend Addiko je nastao na temeljima opsežnog istraživanja provedenog među klijentima i zaposlenicima, a Banka je na dizajnu novog brenda, pozicioniranju i vizualnom identitetu surađivala s hrvatskom kreativnom agencijom Bruketa&Žinić i međunarodnom brend konzultantskom tvrtkom Prophet.

28. travanj 2024 20:34