Većina velikih trgovačkih lanaca masovno ulaže u e-trgovinu, a mnogi od njih zatvaraju fizičke trgovine budući da se kupci sve više okreću online kupovini.
Prelazak na e-trgovinu na prvu zvuči kao potez koji trgovcima može uštediti mnogo novca. Međutim, troškovi dostave i pakiranja, kao i visoka stopa vraćenih pošiljki, online trgovcima uzrokuju velike gubitke.
Troškovi za one koji odluče outsourcati gore navedene operacije mogu doseći i 25 posto ukupne prodaje, tvrde analitičari Wall Street Journala.
Kohl‘s, Wal-Mart, Target i Best Buy izrazili su zabrinutost vezano uz troškove online operacija.
- Kohl’s Corp. tvrdi da je profitabilnost online trgovine više nego upola manja od one u trgovinama. Wal-Mart je izjavio kako očekuje gubitke zbog ulaganja u tehnologiju i infrastrukturu, barem kroz prvu polovicu 2016. godine. Target tvrdi da će s rastom online prodaje padati marže. – piše Suzanne Kapner iz Wall Street Journala.
E-trgovina trenutno čini manje od jedne desetine ukupne trgovine u SAD-u, ali taj udio rapidno raste.