Mazars, vodeća međunarodna revizorska, porezna i savjetodavna tvrtka i Forvis, osmo najveće javno računovodstveno društvo u Sjedinjenim Američkim Državama, zajednički su objavili stvaranje nove, top 10 globalne mreže, počevši s 1. lipnjem 2024. Nova mreža pozicionirat će obje tvrtke za nastavak globalnog rasta širenjem svojih mogućnosti da služe klijentima, posebno onima s međunarodnim potrebama.
Mreža će raditi pod jednom markom širom svijeta, Forvis Mazars. S oko 4,7 milijardi eura (5 milijardi dolara) prihoda[2], Forvis Mazars postat će dio ljestvice 10 najboljih globalnih mreža. Jedinstveno sastavljena od samo dva člana, mreža je dizajnirana da bude agilna, pruža dosljednost i na globalnoj razini odgovara na potrebe klijenata. Oba člana mreže ostat će u vlasništvu svojih sadašnjih partnerstava.
- Ponosni smo što našoj industriji predstavljamo novi pionirski mrežni model i uzbuđeni smo što ćemo zajedno nastaviti ovo putovanje. U Mazarsu smo predani pomaganju našim klijentima da grade i razvijaju svoje poslovanje, a formiranje ove mreže s Forvisom nadopunjuje naše postojeće međunarodno integrirano partnerstvo i značajno unapređuje Mazarsovu međunarodnu strategiju. Ponosni smo što svojim klijentima nudimo snagu našeg međunarodnog integriranog partnerstva u 100 zemalja i prednosti Forvisovog velikog nacionalnog partnerstva u SAD-u - rekao je Hervé Hélias, predsjednik Izvršnog odbora Mazars Grupe.
- Mreža s dvije tvrtke, koja djeluje pod jedinstvenim globalnim brendom je prilika da bolje služimo našim klijentima, posebno onima s međunarodnim potrebama, i podržimo naše ljude na putu kontinuiranog rasta. Naše se organizacije dobro poznaju, imaju snažnu povijest suradnje i vrlo slične kulture stavljanja ljudi i klijenata na prvo mjesto - rekao je Tom Watson, izvršni direktor Forvisa.
Mazars, s uredima u više od 100 zemalja i teritorija, ostvario je brojne uspjehe i radio s nekim od najprepoznatljivijih brendova na svijetu. Forvis je izgrađen na stogodišnjoj ostavštini pružanja beskonkurentnog iskustva klijenata (Unmatched Client Experience®), i postao top 10 tvrtka u Sjedinjenim Državama. U vrijeme velikih promjena za tvrtke širom svijeta, uzimajući u obzir i dinamičnost tržišta, nova globalna mreža agilno će pokrivati potrebe sadašnjih i budućih klijenata s najvišim razinama dosljednosti i korisničkog iskustva.