Poslovna scena
StoryEditor

Uprava Leda predlaže za dividendu 67,4 milijuna kuna

13. Svibanj 2015.

Uprava Leda predlaže glavnoj skupštini da se iz lanjske dobiti tvrtke isplati ukupno 67,4 milijuna kuna dividende, odnosno 214,85 kuna po dionici.

Ledo je u 2014. ostvario neto dobit od 145,9 milijuna kuna, a Uprava je donijela odluku kojom predlaže da se u zadržanu dobit rasporedi 78,46 milijuna kuna, a za isplatu dividende 67,4 milijuna kuna.

Uprava je odluku o raspodjeli dobiti donijela 27. travnja, navodi se u obavijesti Leda na Zagrebačkoj burzi.

Inače, Ledo je u srijedu izvijestio kako ovogodišnju sladolednu sezonu otvara sa 35 novih sladoleda.

Direktor marketinga i razvoja Dario Vrabec kazao je na susretu s novinarima kako se u Hrvatskoj godišnje konzumira 5,7 litara sladoleda po stanovniku, a među okusima na vrhu su čokolada i vanilija.

Ledo u svom asortimanu ima 800 proizvoda od čega 235 različitih sladoleda koje izvozi na 20-tak tržišta među kojima su BiH, Slovenija, Kosovo, Norveška, Švedska, Njemačka, Francuska, SAD, Izrael, Malta, Libija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Italija, Nizozemska, Crna Gora i Srbija, naveo je Vrabec.

Prema istraživanjima koje je Ledo proveo s agencijama Ipsos puls i Valicon, 64 posto čestih konzumenata sladoleda živi u gradu, najviše je sladoledoljubaca među Zagrepčanima, a nakon njih slijede Dalmatinci i Slavonci.

Žene vole sladoled više nego muškarci, a po dobnim skupinama najomiljeniji je među 20-godišnjacima (25 posto konzumenata) i 30-godišnjacima (21 posto), ali obožava ga i 20 posto tinejdžera.

Predstavnici Leda su najavili i kako je u čast omiljenoj slastici, Ledo ove godine proglasio praznik sladoleda ‘SladoleDan‘, a proslavit će ga u subotu, 23. svibnja, u zagrebačkom parku Maksimir i tako službeno otvoriti novu sladolednu sezonu.

Prema nedavno objavljenim poslovnim rezultatima, Ledo Grupa je u prvom tromjesečju ostvarila dobit od 88 tisuća kuna za razliku od istog razdoblja lani kada je ostvaren gubitak od 40 milijuna kuna.

Ukupni su prihodi Grupe iznosili 355,4 milijuna kuna i porasli su za 11,3 posto, što je posljedica intenzivnih marketinških i prodajnih aktivnosti, ističu u tvrtki.

Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji su porasli 7,4 posto, na 329,1 milijun kuna. Ukupni rashodi Leda iznosili su, pak, 350,6 milijuna kuna i smanjeni su za 0,38 posto.

26. svibanj 2022 09:11