Tvrtke i tržišta

Za hrvatski brend Apipet interes pokazao američki Chewy

Pseća hrana s propolisom i peludi bilježi snažan rast, pa domaći brend Apipet već dobiva upite stranih investitora

Od osnutka brenda suplemenata za kućne ljubimce na bazi propolisa 2018. godine do danas, splitski Apipet je među vlasnicima kućnih ljubimaca postao go-to rješenje kada bi njihovi četveronožni ljubimci imali problem s probavom, kožom, zglobovima ili pak anksioznošću.

No, prije 18 mjeseci Apipet je odlučio napraviti strateški zaokret i u relativno zasićeno tržište hrane za pse uvesti nešto sasvim drugačije – prvu hranu za pse s propolisom i peludi na svijetu, naziva ‘ApiComplex’. Samo godinu i pol kasnije, brend je prodao gotovo 100 tona hrane za pse, a prihodi od prodaje u tom su razdoblju porasli za 90 posto.

Da je riječ o segmentu s velikim potencijalom potvrđuje i činjenica da je za Apipet interes pokazao američki gigant Chewy, što za Lider ekskluzivno otkriva Ivan Radić, suosnivač Apipeta.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju