Aplikacija Duolingo je prije svega poznata po digitalnim jezičnim tečajevima, ali i kvalitetnoj simbiozi s društvenim mrežama i maskoti, zelenoj sovi po imenu Duo.
No, kako prenosi portal Famous Campaign, platforma je odlučila otići korak dalje i postati sinonim za digitalno učenje u najširem smislu te svoj portfelj obogatiti lekcijama iz matematike i – glazbe.
Prvog dana godišnje globalne konferencije kompanije, Duocona, 11. listopada u svijet će pustiti glazbene lekcije, a osim te premijere, javnosti će prezentirati novitete u vezi svih proizvoda Duolinga.
Kako se da naslutiti iz objavljenog trailera, glazbene lekcije će se temeljiti na sviranju digitalnog klavira, a korisnici će svoje glazbene vještine moći razviti uz ‘stotine interaktivnih lekcija s više od 200 poznatih melodija‘.
Još uvijek nije poznato hoće li lekcije biti besplatne (podržane oglasima), ali se šuška da će slijediti sličan format kao i učenje jezika. Pokaže li se to točnim, korisnici će moći platiti Super Duolingo za neograničeno učenje bez reklama.