Život
StoryEditor

Objavljena lista najpopularnijih modnih brendova prema Lyst Indexu

22. Srpanj 2023.
LOEWE je pobijedio starosjedioce i popeo se na prvo mjesto, a među kupcima sve bolje kotiraju Goyard, Posse i Loro Piano

Po prvi put otkad Lyst rangira najpopularnije svjetske brendove, modna marka LOEWE Jonathana Andersona zasjela je na prvo mjesto. Naime, platforma Lyst svaka tri mjeseca objavljuje svoj Lyst Indeks na kojem se nalaze najtraženiji modni brendovi, dizajneri, proizvodi i trendovi.

Trud Jonathana Andersona se očito isplatio jer je u drugom tromjesečju ove godine zasjeo na tron i u usporedbi s prvim kvartalom broj pretraživanja povećao za 19 posto. Za taj uspjeh, tvrdi portal HypeBeast, zaslužne su sjajne kolekcije i, dakako, angažman slavnih osoba poput Kylie Jenner koja je ko-kreirala top Anagram koji je ujedno i ‘najvrući proizvod‘ tromjesečja. Neki njihovi komadi (‘balon‘ štikle) i kolekcije (Pixel) postale su viralne, a pažnju publike privukli su sa suradnjom s K-pop superzvijezdama koje su postale ambasadori brenda.

LV podbacio

Pametnim poslovnim potezima i izvrsnim kolekcijama uspjeli su s prvog mjesta izbaciti talijansku kuću Prada koja je na vrhu bila dvije uzastopne sezone, a sad je na zadovoljavajućem drugom mjestu. Među prvih deset najtraženijih brendova prema Lystu nalaze se Versace (popeo se za pet mjesta zahvaljujući suradnji s Dua Lipom i revijom FW23 LA), Miu Miu, Bottega Veneta (popeo se za jedno mjesto), Valentino, Saint Laurent (zahvaljujući izložbi u Berlinu popeo se za tri mjesta), Moncler, Gucci ina desetom je Dior koji se u odnosu na prvi kvartal popeo za jedno mjesto. Louis Vuitton nije među prvih deset već se našao na 11. mjestu što je skok od dva mjesta u odnosu na prethodno razdoblje.

Iako se Louis Vuitton diže na listi, iznenađuje što uspjeh nije i veći s obzirom na pompu oko debitantske revije novog kreativnog direktora muške linije, Pharrella. Osim što je on privukao pažnju publike (kao i njegova LV Speedy torba vrijedna milijun eura), sama revija je oborila rekord po broju pregleda na društvenim mrežama, posjetila je selebriti krema, nastupao Jay-Z, a zaštitnim licem imenovana Rihanna.

Vrući proizvodi

Najveći pad na listi ostvario je Dolce&Gabbana koji je pet mjesta niže nego u prvom kvartalu i sad drži 12. poziciju, dok se Jacquemus popeo za četiri mjesta na 15. mjesto. Ozloglašeni Balenciaga pokazuje znakove oporavka te je sad na 16. mjestu (u prvom kvartalu na 18.), dok je Skims Kim Kardashian ostao na 17. mjestu.

Što se ‘najvrućih‘ proizvoda tiče, najpopularnijim je proglašen spomenuti top brenda LOEWE, dok je na drugom mjestu model tenisica Mexico 66 brenda Onitsuka Tiger. Među ostalim popularnim proizvodima istakli su se Versaceove Maxi Medusa Biggie sunčane naočale, torba od rafije brenda LOEWE (4. mjesto), New Balance 1906R Aimé Leona Dorea (peto mjesto), kratke traper hlače brenda Agolde (šesto mjesto), Alaijine mrežaste cipele (sedmo mjesto), The Row‘s City japanke (osmo mjesto), Longchampova torba Le Pliage (deveto mjesto), a zahvaljujući seriji Nasljeđe, kapa Loro Piana je na 10. mjestu.

Kako navode iz Lysta, tijekom drugog kvartala pokazalo se da brendovi poput Goyarda, Possea i Loro Piane dobivaju na popularnosti te se od njih mnogo očekuje u sljedećoj sezoni.

18. studeni 2024 18:53