Hrvatska
StoryEditor

Potrošači očekuju poštenje, sigurnost i udobnost

02. Travanj 2013.
Piše:
lider.media

Na regionalnoj konferenciji GfK u Beogradu dan je prikaz ciljne skupine u dobi od 25 do 49 godina u osam zemalja Adriatic regije s naglaskom na tržište hrane i pića i trajno potrošnih dobara.

U Adriatic regiji živi 24,6 milijuna ljudi koji godišnje potroše 100 milijardi eura (prema podacima GfK Purchasing power iz 2012.-e). Od 25 do 49 godina ima ih 8 milijuna među kojima je tri četvrtine zaposleno.

Iako je udio Hypermarketa u ukupnoj potrošnji u Hrvatskoj 27 posto, u BiH 22 posto, u Srbiji svega 6 posto, dok se u Makedoniji lani tek otvorio prvi, svi kupci od 25 do 49 godina u regiji imaju iste razloge odabira trgovine koju najčešće posjećuju: najvažnija je blizina, slijede cijene, asortiman proizvoda te odnos cijene i kvalitete. Kod kupovine hrane svi najviše vjeruju domaćim proizvođačima, kod kozmetičkih proizvoda važni su im oni koji dolaze iz Zapadne Europe, dok su kod kupovine proizvoda za kućanstvo najvećim dijelom vođeni promocijama, te ih kupuju u specijaliziranim trgovinama.

Većini ljudi obuhvaćenih istraživanjem više nedostaje novac nego vrijeme: 62 posto bi odabralo više novaca, a 32 posto više vremena

22. studeni 2024 07:40