Facebook ima novu ideju za online kupovinu. Kompanija će ubrzo nekim trgovinama i brendovima omogućiti direktnu prodaju na Facebook stranicama (Pages).
Iako je funkcionalnost još u fazi testiranja, sasvim je jasno da taj potez ima smisla, pogotovo zato što je Facebook nedavno predstavio ‘peer-to-peer‘ opciju plaćanja. Ta opcija omogućava trgovinama da putem poruka komuniciraju s korisnicima i na taj način korisnike zadržava u Facebookovom ‘ekosistemu‘, tvrdi BuzzFeed.
Ovo nije prvi Facebookov pokušaj prodora u područje e-trgovine. Kompanija je 2011. godine dopustila brendovima kao što su Gamestop, Gap, JC Penney i Nordstrom otvaranje trgovina na stranicama Facebooka. Taj eksperiment je trajao godinu dana, a onda je ugašen. Naime, nekoliko trgovaca je objasnilo kako su prekinuli tu vrstu suradnje s Facebookom jer su kupci i dalje preferirali kupnju putem službenih stranica, pa im se investicija nije isplatila.
Otad se, međutim, mnogo toga promijenilo. Google, Pinterest i Twitter imaju ‘buy button‘ opciju. Facebook je izjavio kao neće uzimati postotak od prodaje.
- U predstojećim tjednima planiramo proširiti testiranje na način da uključimo više aktera u proces. Ipak, ovo će i dalje ostati razmjerno malen projekt. – zaključuju iz Facebooka.