Ukratko
StoryEditor

Hrvoje Grbac, direktor marki Citroën i DS Automobiles: Kreiramo održive, udobne, dizajnom privlačne i cijenom pristupačne automobile

29. Studeni 2024.
Hrvoje Grbac
Citroën planira obnovu cijele game svojih putničkih i lakih komercijalnih vozila (LCV) do kraja 2025. godine. DS Automobiles uskoro lansira novi flagship model koji će na tržište stići sredinom sljedeće godine

Trenutačna Citroënova vizija usmjerena je na transformaciju mobilnosti kroz pristupačne, održive i inovativne automobile, čime se odgovara na ključne globalne trendove u automobilskoj industriji. Citroën se fokusira na kreiranje vozila koja su ekološki prihvatljiva, jednostavna za vožnju i u skladu sa svakodnevnim potrebama svojih korisnika. O tome kako provesti tu ambicioznu viziju i koje se novosti pripremaju na hrvatskom tržištu ispričao nam je Hrvoje Grbac, direktor marki Citroën i DS Automobiles.

Kako se Citroënova vizija uklapa u globalne trendove u automobilskoj industriji?

– Jedan od glavnih pravaca je elektrifikacija – Citroën snažno investira u razvoj električnih i hibridnih modela, kao što su Citroën ë-C3 i ë-C3 Aircross, kako bi smanjio emisije i omogućio ekonomičniju vožnju u urbanim sredinama. Cilj je da električna mobilnost postane pristupačna i praktična za širok spektar kupaca, čime se Citroën pridružuje trendu zelene tranzicije u automobilskoj industriji. Pored elektrifikacije, Citroën stavlja naglasak i na udobnost i ergonomiju svojih vozila, prateći trend user-centric dizajna, gdje je iskustvo vozača i putnika u središtu pozornosti. Modeli su dizajnirani da pruže iznimnu udobnost – od ovjesa do inovativnog dizajna sjedala – što je posebno važno u vremenu kada se sve više ljudi okreće automobilima kao osobnim prostorima, bilo da je riječ o svakodnevnim putovanjima ili dužim vožnjama.

Kako je marka pozicionirana na lokalnom tržištu i koje su novosti u gami?

– Citroën na hrvatskom tržištu ima prepoznatljiv imidž koji se najčešće povezuje s udobnošću, inovativnim dizajnom i pristupačnom cijenom. Marka je tradicionalno popularna među vozačima koji traže udobna i ekonomična vozila, a novi modeli sve više naglašavaju francuski dizajn, tehnologiju i pristupačnost. Ključne točke vezane uz Citroënovu poziciju i trenutačnu gamu u Hrvatskoj su cjenovna pristupačnost, fokus na udobnost i dizajn te elektrifikacija. Citroën planira obnovu cijele game svojih putničkih i lakih komercijalnih vozila (LKV) od proljeća 2024. do kraja 2025. godine. Ta je obnova počela redizajnom i modernizacijom cijele LKV game, što uključuje popularne modele kao što je Berlingo.

Nakon LKV segmenta, Citroën donosi niz novosti u svojoj putničkoj gami.

– Dugo očekivani novi Citroën C3 stiže nakon komercijalne game, donoseći osvježen dizajn i unaprijeđene tehnologije u gradskom kompaktu. Taj model bit će ključan za segment pristupačnih gradskih vozila, s mogućnostima i za elektrifikaciju. Obnova Citroën game nastavlja se novim modelom C3 Aircross, koji će ponuditi moderan dizajn i dodatne pogodnosti za vozače u potrazi za urbanim crossoverom. Citroën C4 i C4 X donose tehnološka i dizajnerska poboljšanja, a dolaze i u električnoj verziji koja cilja na vozače u urbanim sredinama. Potkraj 2025. Citroën planira lansiranje potpuno novog C5 Aircrossa, koji će ponuditi najnovije značajke udobnosti, sigurnosti i tehnologije te će zaokružiti obnovu cijele game. Taj model bit će pozicioniran kao vodeći SUV u Citroënovoj ponudi, s hibridnim i električnim opcijama.

Marka DS Automobiles prisutna je gotovo dvije godine u Hrvatskoj. Što je aktualno u premium kategoriji vozila?

– Fokus marke DS je na sofisticiranim automobilima s inovativnim tehnologijama, visokokvalitetnim materijalima i dizajnom koji nudi alternativu njemačkim premium brendovima. Premium brendovi, uključujući DS, sve više ulažu u električne i plug-in hibridne modele. Potražnja za elektrificiranim vozilima raste, pogotovo s obzirom na porezne olakšice i poticaje za kupnju ekološki prihvatljivih automobila. Sve više premium vozila dolazi s poluautonomnim sustavima, koji povećavaju sigurnost i udobnost vozača.

Kako privlačite nove generacije DS kupaca i imamo li najave novih modela?

– DS Automobiles ima ambiciozan plan za lansiranje novih modela u bliskoj budućnosti. Tijekom 2025. godine u ponudi ćemo imati potpuno elektrificiranu gamu, a svaki novi model imat će naglasak na luksuz, održivost i tehnološke inovacije koje su u trendu sa zahtjevima novih generacija kupaca. Te strategije i inovacije trebale bi pridonijeti snažnom privlačenju mlađih kupaca i zadržavanju imidža DS-a kao modernog i luksuznog brenda te prave alternative njemačkim premium brendovima. Novosti po pitanju modela imat ćemo prilike vidjeti vrlo skoro, potkraj ove godine. Marka će otkriti svoj potpuno novi flagship model kodnog imena D85. Riječ je potpuno novom, 100% električnom automobilu D segmenta, koji dolazi kao nositelj novoga vizualnog identiteta marke i vozilo koje će biti ‘izlog‘ najnovijih i najnaprednijih tehnologija grupacije Stellantis. Vozilo očekujemo u DS Storeu sredinom sljedeće godine.

03. prosinac 2024 02:58