Nakon što je prošle godine predstavio hibridni super-SUV XM, kompanija BMW lansira nove modele s V8 M-division Twin Power Turbo motorom i petom generacijom električnog pogonskog sustava. U marketinškoj kampanji nazvanoj ‘Dare to be You‘ ili ‘Usudi se biti svoj‘ sklopili su partnerstvo s čuvenim supermodelom, Naomi Campbell, koja neće samo biti zaštitno lice već će dizajnirati i vlastito super-vozilo.
Njen dizajn bit će temeljen na dizajnu XM-a, a njime će pokušati povezati automobilski svijet sa svojom interpretacijom modnog i, tvrde u BMW-u, ‘srušiti konvencije‘. Viši potpredsjednik za kupce i brend BMW, Jens Thiemer u priopćenju je izjavio da je Naomi Campbell žena koja nepokolebljivo gazi svojim putem i koja nije samo jedinstven supermodel nego i žena fascinantne osobnosti.
– Malo se ljudi može identificirati sa sloganom ‘Dare to be You‘ toliko snažno kao ona – poručili su iz BMW-a.