Znanja
StoryEditor

Ovo je najbolje vrijeme za donošenje poslovnih odluka

27. Prosinac 2012.
Piše:
lider.media

Kako godina odmiče dolazi najbolje vrijeme za sažetak ovogodišnjeg poslovanja. Sada je pravo vrijeme za donošenje važnih poslovnih odluka i planova koji će obilježiti daljnje poslovanje tvrtke.

Kako biste se što bolje pripremili za nadolazeću poslovnu godinu, portal Business news donosi pet savjeta.

Provjerite cijene i proizvode/ uslugeNajbolje vrijeme za usklađivanje i vrednovanje rada i proizvoda je upravo sada. razmislite treba li neke cijene korigirati, nadopuniti usluge i izmjeniti ponudu. Ovo je odličan način i za izdvojiti se vlastitim proizvodima i uslugama od postojeće konkurencije.

Oživite radni prostorAko već niste do sada, krajnje je vrijeme da se organizirate. Provjerite što vam uistinu treba od papira koji su vam razbacani po stolu i uredite radni prostor. Napravite si okruženje koje će vas poticati na radi i koje će vam pomoći u vašoj kreativnosti.

Sredite poslove koji su na čekanjuSredite polove koji su bili na čekanju radi tekućih obaveza. Često se tokom godine dogodi da radi važnijih stvari ne stignemo odgovoriti na sve mailove i provjeriti sve detalje koje bi htjeli, a sada je najbolje vrijeme za nadoknaditi te zaostatke. Sredite i administrativne poslove kako vas nebi dočekali u novoj godini.

Postavite ciljeveVećina ljudi na početku godine postavi neke ciljeve koje žele ostvariti. No, najčešće se dogodi da ti ciljevi postanu samo neispunjene želje. Kako se nebi i vama to dogodilo, postavite dva glavna okvira. Prvo, postavite nekoliko dugoročnih ciljeva koje je moguće ostvariti kroz nekoliko godina ili neki duži vremenski period. Zatim postavite realnije ciljeve koje je lakše postići u kraćem vremenu poput ažuriranja internetske stranice tvrtke, veće angažiranosti na društvenim mrežama i slično.

Usredotočite se na partnere i klijenteKoliko god da vaši proizvodi i usluge bili dobri i jedinstveni, ukoliko nemate zadovoljne korisnike i kupce, neće vam značiti ništa. Usmjerite pažnju na zadovoljstvo poslovnih partnera, ali i kupaca vaših proizvoda. Pokažite im da razumijete njihove potrebe i da mislite na njih.

30. travanj 2024 04:29