Aktualno
StoryEditor

Novi Premium proizvodi i usluge: Privremena i povremena zadovoljstva

16. Lipanj 2016.
Piše:
lider.media

Veliki izlog pun vrhunskih iskustava i prvorazrednih ideja otvoren je, doduše figurativno, u raskošnom Liderovom specijalnom izdanju Premium proizvodi i usluge. Na njegovim stranicama velikog formata i označenim s pet zvjezdica dvaput godišnje uranja se u svijet prvorazrednih automobila, satova, nakita, mode, mirisa, gastronomije, tehnoloških rješenja, a i doživljaja.

Ekonomija iskustva jedna je od relativno novijih krilatica kojim se bave sve gospodarske grane pa prvi ovogodišnji ‘Premium’ ulazi u niše u kojima su kolekcionari doživljaja prvorazredni platiše. Fenomenalno je i kako se takozvani pop-upovi iznenada pojave pa za tren nestanu, ali pružaju dojam ekskluzivnosti. Podjednako ih vole Justin Bieber, Chanel, Cartier, Sonia Rykiel i potrošači skloni privremenim i povremenim zadovoljstvima što je dovoljan razlog da se pop-up kultura tržišta našla u specijalu Premium proizvodi i usluge.

Predstavlja se i po 10 samostvorenih milijarderki i milijardera koji su bogatstvo stekli vlastitim radom, kao i gdje su oaze za sebične škrtice. Zapadnjacima, Rusima i Azijcima egzotične otočne države pod britanskom krunom još će neko vrijeme, naime, biti omiljena odredišta jer su ujedno i najpopularnije porezne oaze.

Među ostalim, ‘Premium’ se bavi čudesnim tehnološkim rješenjima, novim hitom među premium nekretninama - zdanjima s bazenima na balkonima, kao i industrijom dječjeg luksuza.

Izdanje velikog formata koje je na tržištu uz Lider od 17. lipnja (16. lipnja u Zagrebu) progovara i o tome kako je visoka moda očito u krizi srednjih godina kad se trendseterice natječu kako tajice što bolje uklopiti u svečane prilike. Modni ‘faux pas’ postaje tako ‘haute couture‘ dok se luksuzne kompanije naveliko restrukturiraju.

 

22. studeni 2024 08:05