Hrvatska
StoryEditor

Kontaktni centar postao ‘experience‘-centar

20. Prosinac 2020.
Željan Ferderber_1

Kontaktni centar tvrtke Significo, jedan od vodećih na hrvatskom tržištu, transformirao se u experience-centar – moderan omnichannel kontaktni centar u kojem je klijent u centru svih procesa.

Significo povezuje kompanije s njihovim klijentima i kupcima pomoću vlastite softverske omnichannel komunikacijske platforme pod nazivom Significo 360 i više od 200 iskusnih i educiranih agenata. Taj kontaktni centar budućnosti snažno potiče lojalnost korisnika.

Pruža dvosmjernu i brzu komunikaciju 24 sata na dan, sedam dana u tjednu, putem svih komunikacijskih kanala kao što su telefon, e-mail, chat, WhatsApp, Viber ili društvene mreže, a svi kontakti bilježe se i evaluiraju u stvarnom vremenu.

– Kompanije s kojima surađujemo u nama nalaze pouzdanog partnera koji razumije ciljeve i potrebe, kako njihove, tako i njihovih klijenata. Lokalno smo poduzeće svjetskih standarda, izraslo na domaćoj pameti, a svojim klijentima nudimo važnu uslugu o kojoj ovisi budućnosti kompanija – komunikaciju s korisnicima. Brzi smo i jednostavni za suradnju, pružamo lokalnu podršku i lokalno razvijenu ekspertizu pa se klijenti na nas mogu potpuno osloniti – kaže Željan Ferderber, osnivač i direktor Significa.

Significova omnichannel platforma za tvrtke svih veličina integrira svu komunikaciju s njihovim korisnicima putem bilo kojega komunikacijskoga kanala. 

22. studeni 2024 07:08