Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Riječki Molo Longo pridružio se rastućem broju domaćih franšiza

01. Prosinac 2023.
Josip Prskalo i Andrija Čolak

Kad su braća McDonald napravili najpoznatiji fast food restoran na svijetu, nisu imali pojma koliko potencijala leži u tada inovativnom pristupu pripremanja hrane, sve dok u njihov mali lokal nije ušetao Ray Kroc, čovjek zbog kojega je McDonald‘s postao sinonim globalizacije i franšiznog biznisa. 

Naravno, od tada se puno toga promijenilo, a čini se da i domaći poduzetnici zadnjih nekoliko godina hrabro odabiru franšizni model poslovanja kao način širenja svojih biznisa. Skoro sve je franšizabilno, a Hrvati to i dokazuju! Od edukacije i tehnoloških inovacija pa sve do muzeja, dokazali su da domaći koncepti zaista mogu biti copy-pasteani na svjetskom tržištu. 

Tako se hrvatskim franšizerima nedavno priključio i brend Molo Longo u vlasništvu tvrtke Virtus upravljanje, osnovane 2016. godine u Rijeci. Od tada Molo Longo zdravo raste, razvija se i podiže ljestvicu kvalitete turističke ponude u Rijeci i okolici, a njihov integralni hotel koji čini 25 smještajnih objekata u strogom središtu grada ili na Korzu dobar je pokazatelj zdrave suradnje nekretninskih tvrtki s iznajmljivačima. 

- Upravo zbog toga što je Molo Longo postao sinonim za kvalitetu turističke usluge i s obzirom na rastuću potražnju za uslugama upravljanja nekretninama u turizmu, odlučili smo se za širenje poslovanja u franšiznom obliku. Franšizni sustavi imaju dokazan poslovni model i strategiju koja je uspješno implementirana na tržištu, što može pomoći u smanjenju rizika za nove poslovne poduzetnike.  Postati dio naše franšizne mreže znači pridružiti se jednom od najuspješnijih brendova u industriji i imati pristup našem znanju, iskustvu i podršci u vođenju poslovanja - rekao je Josip Prskalo, izvršni direktor tvrtke Virtus upravljanje.

Gdje su franšize, tu je i Čolak  

Otkako su krenuli s marketinškom kampanjom, dodaje, svakim danom zaprimaju popriličan broj upita od zainteresiranih poduzetnika kojima se sviđa franšizni oblik poslovanja i suradnje, a ta ih činjenica ne iznenađuje s obzirom na potencijal tržišta za upravljanje nekretninama te rast turističke industrije u Hrvatskoj. 

Tko im je pomogao pri tranziciji u franšizu? Ne trebate pogađati dvaput. 

- Andrija Čolak nam je sa svojim znanjem i ekspertizom uvelike pomogao posložiti i osmisliti cjelokupni MOLO LONGO™ franšizni model. Činjenica da je i sam ostvario zavidan uspjeh sa vlastitom franšizom i da poznaje ovo tržište svakako je pomogla da naš model franšize oblikujemo na ovaj kvalitetan način. Izuzetno smo mu zahvalni što nam je uvijek bio na raspolaganju i zahvaljujući zajedničkom trudu i radu, možemo reći da imamo kvalitetno osmišljen koncept franšiznog poslovanja koji možemo predstaviti javnosti - dodao je Prskalo.

Inače, tvrtka Virtus upravljanje prošle je godine ostvarila prihode u iznosu od otprilike 1,5 milijuna eura, a broji preko 50 stalno zaposlenih. 

- Rast naše tvrtke ogleda se i u činjenici da svake godine bilježimo rast u prihodima i broju zaposlenih. U svakom slučaju planiramo ostati jedan od najuspješnijh brendova na tržištu upravljanja turističkim nekretninama te jačati svoj brend kroz širenje i franšizno poslovanje - zaključuje Prskalo. 

26. veljača 2024 12:59