Ukratko
StoryEditor

Inovativne promjene u agenciji Imago Ogilvy: Voilà, rodio se Executive Hub!

10. Srpanj 2023.
Imago Ogilvy, Executive Hub: Dina Dretvić, Head of Creative Strategy & Co-Executive Director; Darko Bosnar, Chief Executive Creative Director; Damir Ciglar, CEO i Nela Fegić Moguljak, Head of Digital & Co-Executive Director
Imago je bio agencija koja je kontinuirano prva povlačila organizacijsko-procesne poteze. Sada je prepoznao potrebu za agilnijim i dinamičnijim procesom donošenja odluka i odmah reagirao

Razgovarali smo s timom iz Imago Ogilvyja o inovativnim promjenama u njegovoj organizacijskoj strukturi. S nama su bili CEO Damir Ciglar te članovi novoimenovanog Executive Huba: Darko Bosnar, chief executive creative director; Dina Dretvić, head of creative strategy & co-executive director, i Nela Fegić Moguljak, head of digital & co-executive director.

Damire, kako se došlo do odluke da se uvede Executive Hub i kako se to uklapa u viziju Imago Ogilvyja?

Ciglar: – Od samog osnutka ‘92. Imago je bio agencija koja je kontinuirano prva povlačila organizacijsko-procesne poteze: prva s internim dizajn i produkcijskim odjelom, prva s procesnim softverom, prva timska organizacija, prvi četverodnevni radni tjedan... Stalno razmišljamo o načinima kako unaprijediti različite segmente poslovanja i tako smo prepoznali potrebu za agilnijim i dinamičnijim procesom donošenja odluka. I voilà, rodio se Executive Hub, koji nam omogućuje da iskoristimo kolektivno znanje i iskustvo troje različitih stručnjaka koji imaju želju unaprijediti način na koji se stvari rade i interno, ali i prema klijentima.

Darko, koje će biti vaše odgovornosti unutar Executive Huba?

Bosnar: – Svi koji me znaju, znaju da stvarno volim advertising i da uživam u svakom aspektu kreiranja ideje – od promišljanja do crafta. Želja mi je da dio te energije i žara prenesem ponajprije na naše kreativce i da unaprijedim način na koji kreiramo ideje kako bismo kontinuirano stvarali inovativne i upečatljive kampanje koje donose rezultate. A nas troje, u Hub ulozi, želimo dodatno njegovati tu kulturu kreativnosti kao i tražiti nove prilike za pomicanje granica onoga što je moguće u reklamnoj industriji.

Dina, kako će vaša uloga oblikovati strateški smjer agencije i poticati inovacije?

Dretvić: – U Imagu sam skoro 15 godina i uvijek sam bila poznata kao strateginja koju je privlačila kreativa. To moje sjedenje na dvije stolice na kraju se pokazalo korisnim jer sam češće i više radila s ljudima iz svih odjela. Upravo zbog toga sam stekla širu sliku, ne samo u kontekstu rada na projektima i klijentima, nego i specifičnosti interne dinamike i procesa rada. Kroz novu ulogu to iskustvo želim iskoristiti te zajedno s Darkom i Nelom raditi na unaprjeđenju ne samo projekta već i načina na koji ljudi promišljaju i rade, a sve s ciljem da imagovci na kraju dana odu kući (na pivo;) – zadovoljni.

Nela, kako će vaša pozicija pridonijeti poslovanju agencije i cjelokupnoj poslovnoj strategiji?

Fegić Moguljak: – Digitalni odjel i superznatiželjne, našpanane i proaktivne ljude u njemu u Imagu vodim već nekoliko godina. Ovaj dodatak na poziciju vidim kao super priliku da cijeli digitalni mindset prenesemo i na ostatak agencije. Pod time ne mislim samo na izradu bannera ili social postova, već priliku da nove tehnologije i mogućnosti koje nam daje, poput AI-ja, inkorporiramo u svoje procese i svakodnevni rad. Tu želju dijelim s Darkom i Dinom, a Hub nam omogućuje da udružimo svoje snage kako bismo klijentima ponudili sveobuhvatan pristup koji ide izvan tradicionalnih okvira reklamne prakse.

Damire, kako završavamo, ima li još nešto što biste htjeli podijeliti o toj uzbudljivoj promjeni i budućnosti Imago Ogilvyja?

Ciglar: – Ta promjena omogućuje nam brzo reagiranje na potrebe klijenata te predstavlja našu predanost kontinuiranom poboljšanju, inovacijama i pružanju najbolje moguće usluge. Executive Hub struktura namjerni je odabir kako bismo potaknuli suradnju, inovacije i ubrzano donošenje odluka. A Dina, Darko i Nela su kombinacija kreativne stručnosti, digitalnog znanja i strateškog razmišljanja. A kad dodamo malo ludosti i želje da baš ovo rade u Imagu, sve je moguće!

Sadržaj nastao u suradnji s agencijom Imago Ogilvy.

21. studeni 2024 10:43