Ukratko
StoryEditor

Koga niste angažirali, taj vas angažirano trača!

11. Srpanj 2017.

Angažiranost proizlazi iz motivacije zaposlenika, ali ne ovisi samo o njima.

Znate li da je prema prošlogodišnjem Istraživanju zadovoljstva zaposlenika svega 37% zaposlenika   angažirano na radnome mjestu? Drugim riječima, svega 37% zaposlenika za sebe mogu reći da su predani organizaciji, dijele njene ciljeve i vrijednosti te se, istovremeno, mogu pohvaliti vlastitim osjećajem zadovoljstva. A znate li da je taj postotak u tvrtkama dobitnicama nagrade Najbolji poslodavac gotovo dvostruko veći i iznosi čak 69%?

Prema Gallupovim podacima iz 2015. godine, tvrtke koje imaju najangažiranije zaposlenike bilježe 22% veći profit od tvrtki koje se nalaze pri dnu ljestvice po angažiranosti zaposlenika. Jednako tako, tvrtke u kojima rade angažirani zaposlenici ostvaruju i do 90% veće prihode u odnosu na konkurenciju!

No, kako usmjeriti energiju zaposlenika, zadržati njihov fokus i osigurati predanost radu?

Angažiranost je posljedica cjelokupnog zadovoljstva zaposlenika radom u organizaciji. Oni koji su angažirani dijele vrijednosti tvrtke, a svoje vrijeme i energiju rado ulažu u kreiranje novih poslovnih ideja koje tvrtku ‘guraju‘ naprijed i izdvajaju u odnosu na konkurenciju.

Iako na angažiranost pojedinci utječu sami, svojom sposobnošću kvalitetnog upravljanja vlastitim vremenom i kreiranjem ravnoteže između privatnog i poslovnog života, tvrtke im u tome mogu značajno pomoći ili pak potpuno nenamjerno odmagati, na štetu vlastitog poslovanja!

Ukoliko mislite da vaši zaposlenici imaju potencijala biti angažiraniji nego što jesu, prije poduzimanja konkretnih koraka napravite analizu trenutnog zadovoljstva zaposlenika u organizaciji. Na taj način dobit ćete precizne pokazatelje o tome što u organizaciji ne funkcionira i na što se morate fokusirati kako biste poboljšali radnu učinkovitost. Ulaganje u poboljšanje poslovne klime, bez jasnih trenutnih pokazatelja, u većini slučajeva ne dovodi do pozitivnih rezultata, već predstavlja tek gubitak resursa kao što su vrijeme i novac.

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika daje brojčane pokazatelje zadovoljstva kroz devet kategorija te otkriva koliki je stupanj angažiranosti zaposlenika u organizaciji. Istraživanjem se osim uvida u stanje tvrtke, dobiva i usporedba ocjena kategorija zadovoljstva zaposlenika u odnosu na najbolje tvrtke u kategoriji, sve tvrtke koje sudjeluju u istraživanju i u odnosu na tvrtke iste djelatnosti.

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika provodi se tijekom cijele godine, a upitnikom se istražuju sljedeći elementi zadovoljstva zaposlenika: Izazovnost radnih zadataka, Lojalnost zaposlenika, Organizacija rada, Radni uvjeti, Osobni rast i razvoj, Uključenost u donošenje odluka, Posvećenost poslu, Međuljudski odnosi, Komunikacija u tvrtki.

Rezultati ostvareni unutar četiri kategorije (osobni rast i razvoj, uključenost u donošenje odluka, međuljudski odnosi te komunikacija u tvrtki) dodatno se analiziraju i vrednuju u okviru zasebne cjeline ‘angažiranost zaposlenika‘.

Temeljem dobivenih podataka, organizacija vrlo precizno može kreirati strategiju kojom će potaknuti angažiranost zaposlenika i pristupiti primjeni rješenja koje će neupitno dati željene rezultate.

Detaljnije informacije i prijavu za istraživanje možete pronaći na stranici projekta.

*podaci Gallup organizacije

19. srpanj 2024 14:09