Ukratko
StoryEditor

Zvonimir Milas, DataBox: Partner smo koji s klijentom raste kroz sve poslovne procese

29. Studeni 2022.
Zvonimir Milas

Cilj nam je razvijanje cjelovitih poslovnih rješenja i ubrzavanje digitalne transformacije korisnika kako bi se unaprijedili interni poslovni procesi. Od pristupa internetu preko administracije ‘mail‘-servisa do servera za njihova aplikacijska rješenja, korisnicima pružamo jedno mjesto za kontakt

Razvijanje cjelovitih poslovnih rješenja, ubrzavanje digitalne transformacije korisnika, nastavak individualnog pristupa korisnicima, daljnje nastojanje da se u pronalasku partnera korisnicima bude prvi odabir te jačanje timskog duha, neki su od najvažnijih ciljeva Zvonimira Milasa, novog voditelja Odjela prodaje u DataBoxu. Sve to bi uz proširenje kapaciteta, prema Milasu, trebalo usmjeriti podatkovni centar DataBox kao jednog od vodećih pružatelja cloud-rješenja u Hrvatskoj i susjednim zemljama prema daljnjem iskoraku na međunarodno tržište.

Kako ćete voditi poslovanje Odjela prodaje?

– Cilj mi je nastaviti istim putem kojim je tvrtka rasla, kako prihodovno tako i u broju korisnika, te zajedno s članovima tima graditi tržišnu poziciju partnera koju prepoznaju naši korisnici. Kad kažem prepoznaju, istaknuo bih da nas je naš individualan pristup doveo do toga da nas korisnici prepoznaju kao partnera koji raste s njima kroz sve poslovne procese i njihovu nadogradnju. Primarni cilj je definitivno razvijanje cjelovitih poslovnih rješenja i ubrzavanje digitalne transformacije korisnika kako bi se unaprijedili interni poslovni procesi.

U kojem ćete ga smjeru razvijati?

– Budući koraci razvoja Odjela prodaje usmjereni su na povećanje prisutnosti na lokalnom tržištu upravljanjem prodajnim aktivnostima i rastom prodajnog tima. Cilj nam je postati prvi izbor potencijalnih korisnika u pronalasku partnera za ubrzanje digitalizacije poslovne infrastrukture. Nastupamo kao konzalting-partneri, analiziramo postojeće stanje i zajedno s partnerima radimo na razvoju i implementaciji jedinstvenih poslovnih rješenja.

Predlažemo im rješenja koja im pomažu da se suoče s trenutačnim izazovima, a isto tako predlažemo korake kako bismo ubrzali spomenutu digitalizaciju. Ono na čemu ćemo svakako i dalje inzistirati je aktivna i pouzdana korisnička podrška. Od pristupa internetu preko administracije mail-servisa do servera za njihova aplikacijska rješenja, korisnicima pružamo jedno mjesto za kontakt. Upravo je to onaj unique value proposition tvrtke DataBox i glavni element našeg brenda. Razvoj Odjela prodaje ujedno počiva na odabiru kvalitetna prodajnoga kadra, pa tome pridajemo posebnu važnost.

Sinergija prodajnog tima s ostalim odjelima tvrtke ključ je uspjeha, što definitivno znači da mi je uz povećanje prodajnih aktivnosti, jačanje timskog duha jedan od glavnih fokusa na novoj poziciji.

Zašto ste se odlučili za dolazak u DataBox?

– Cijeli mi je karijerni put naslonjen na prodaju počevši od studentskih dana, gdje su se vještine razvijale preko telefonske slušalice točnije direktne prodaje. Smatram da su to najbolji koraci za svakog prodavača početnika, a kasnije su sve faze nadogradnje direktne komunikacije s krajnjim korisnikom.

U mom se poslovnom putu vidi posebna veza između djelatnosti informacijske i komunikacijske tehnologije (engl. information and communications technology, ICT), telekom-industrije i Zvonimira Milasa. Tijekom različitih projekata i radionica na ekonomskom fakultetu susretao sam se s temama iz ICT-a te mislim da je to bio trenutak kad sam se povezao s industrijom.

Dolazak u DataBox dogodio se zato što sam prepoznao mogućnost vlastita napretka u karijeri, koji se preuzimanjem vodeće pozicije u Odjelu prodaje već i realizirao, ali i tržišni rast tvrtke u nadolazećim godinama.

Na što će se DataBox usmjeriti u budućnosti? Koji su planovi?

– Planiramo proširenje kapaciteta primarnoga podatkovnog centra za dodatnu serversku sobu, a naglasak stavljamo na zadovoljstvo naših korisnika, kojima želimo osigurati najbolju moguću konzultantsku, tehničku i edukacijsku potporu na tržištu. Dodatni prostor za razvoj je iskorak na međunarodno tržište, a inozemne suradnje već smo ostvarili na tržištima Slovenije, Izraela, Njemačke i Švedske.

Planiramo zadržati realizaciju investicija u nove tehnologije, no staviti u fokus i marketing, brendiranje, edukaciju tržišta i potencijalnih korisnika u IT segmentu. 

 

*Sadržaj nastao u suradnji s DataBoxom*

26. travanj 2024 08:31