Najveća mreža digitalnih zaslona u Hrvatskoj trenutačno je B1 mreža. Uz digitalne pozicije B1 medijski kanali u Hrvatskoj imaju i više od 14.000 plakatnih, a s regijom više od 30.000, te imaju angažiranu publiku s visokim dosegom i afinitetom
Trenutačno najveća mreža digitalnih zaslona u Hrvatskoj - B1 mreža - fokusirana je na digitalizaciju medijskih kanala. Mislav Lizatović i Ante Bebić, članovi Uprave tvrtke B1 plakati, ističu snagu ciljanog oglašavanja i najavljuju inovacije u digitalnom segmentu oglašavanja – što za klijente znači predstavljanje svojeg brenda potrošačima uz maksimalnu učinkovitost.
Kako je izgledao razvoj tvrtke B1 i što je danas u fokusu?
Lizatović: – B1 je osnovan 1998. i otada kontinuirano uvodi inovativne i učinkovite medijske kanale na hrvatsko medijsko tržište. Od samih početaka nastojali smo biti inovatori, s ciljanim oglašavanjem kao svojim temeljnim principom. B1 statične i digitalne oglasne površine na mjestu kupnje omogućuju našim klijentima izravno komuniciranje s potrošačima neposredno prije njihove odluke o kupnji: na plaži, kabinama za presvlačenje i spasilačkim tornjevima na svim glavnim plažama Jadrana, u ljekarnama i domovima zdravlja te u poslovnim tornjevima koji pokrivaju 24 poslovne zgrade, svakodnevno dosežući više od 68.000 zaposlenih. Trenutačno se fokusiramo na digitalizaciju svojih kanala kako bismo klijentima omogućili još veći angažman i pamtljivost brenda. Uz digitalne pozicije naši medijski kanali u Hrvatskoj danas imaju i više od 14.000 plakatnih, a s regijom više od 30.000, te imaju angažiranu publiku s visokim dosegom i još važnije, visokim afinitetom, čime osiguravamo učinkovitost medijskog ulaganja.
Koja je vaša pozicija u digitalnom segmentu oglašavanja i gdje ste sve prisutni s digitalnim zaslonima?
Bebić: – Trend digitalnih zaslona u porastu je na svim tržištima, a B1 ulaže u tehnologiju kako bi naši klijenti na najbolji mogući način predstavili svoj brend. U posljednje tri godine unutar nekoliko B1 kanala postavili smo više od 500 digitalnih zaslona te je naša mreža digitalnih zaslona trenutačno najveća u Hrvatskoj. U Srbiji je u fazi postavljanje 750 digitalnih zaslona, nakon čega ćemo u Sjevernoj Makedoniji, Srbiji i Hrvatskoj upravljati s ukupno 1500 online digitalnih zaslona. Jedan su od tih kanala 22 marine u kojima klijenti tijekom nautičke sezone mogu dosegnuti više od 118.000 potrošača. Na ostalim B1 kanalima dosljedno uvodimo digitalne zaslone, a osim marina, najvažniji su naše kupce i poslovni tornjevi, ljekarne te domovi zdravlja.
Koje su prednosti digitalnog oglašavanja?
Lizatović: – Videooglašavanje logičan je korak s obzirom na napredak tehnologije i zamjena za statičko, a sve radi omogućavanja najboljega mogućeg način predstavljanja brenda našim klijentima. Na B1 digitalnim kanalima potrošači su izloženi poruci minimalno tri minute, a digitalni zasloni centralno su povezani. Tako geotargetiranjem možemo optimirati i osigurati klijentima maksimum od svojeg oglašavanja. Uzmimo za primjer kanal ljekarni, čiji je procijenjeni doseg 105.000 potrošača tjedno, a koji u ljekarnama u prosjeku provode pet minuta. Količina je manje važna od kvalitete kontakata, a svaki B1 kanal ima određenog kupca sa specifičnom potrebom. Kad brend dosegne i komunicira s potrošačem dok je on u fazi kupnje, postiže se učinkovitost.
Kakvi su planovi za B1 do kraja godine?
Bebić: – Ova godina otvorila je vrata za planove koji su se morali odgoditi zbog neizvjesnosti i problema u opskrbnom lancu prouzročenih pandemijom. Neki kanali bili su pogođeni situacijom, a drugi su našim klijentima postali zanimljiviji jer je na njima rasla baza kupaca i interes za komunikaciju s relevantnim potrošačima postao je privlačniji. Do kraja godine u planu nam je otvoriti neke nove kanale koji će znatno povećati ne samo doseg već i angažman kupaca s B1 digitalnim zaslonima. Na hrvatsko tržište lansirat ćemo nova inovativna rješenja koja ćemo nakon toga uvoditi i na regionalna tržišta.