Kao i sve druge tvrtke u Hrvatskoj i na svijetu, brinemo prije svega za zdravlje. Naš je prvi poslovni prioritet na globalnoj razini već godinama i u uobičajenim uvjetima zaštita sigurnosti i zdravlja, pa je ova pandemija za nas dodatni izazov kojem pristupamo vrlo ozbiljno. Uz primarnu skrb o zdravlju sviju nas, moramo brinuti o održavanju poslovnog procesa te još intenzivnijem fokusu na naše kupce kroz redovitu i kvalitetnu isporuku proizvoda. Balans nastojimo postići predviđanjem rizika i pravovremenim reagiranjem na različite situacije. Dobrom pripremom nastojimo spriječiti moguće udare, ali i osigurati da se naši ljudi osjećaju zaštićenije i bar malo sigurnije u ovoj situaciji.
Raduju nas male pobjede, primjerice, kad vidimo da možemo na neki način ‘doskočiti’ mogućoj zarazi u organizaciji posla i prilagoditi je tako da osiguramo zaštitu i našim ljudima i onima koji s njima dolaze u kontakt. To smo osigurali kroz 52 naših ‘protokola koji čuvaju živote’. Raduje nas također i kad vidimo da se ljudi u novonastalim uvjetima dodatno trude u svom poslu jer znaju da je međusobna podrška i razumijevanje kolega sad važnije nego ikad. Raduju nas i inicijative za pomoć u zajednici koje krenu iznutra, od naših ljudi koji su svjesni da u ovoj situaciji ima ljudi kojima je još više potrebna podrška.
- Predviđanja naših poslovnih rezultata do kraja godine su ohrabrujuća. Kao i u svakoj krizi trebamo dobro gospodariti troškovima, no ne očekujemo dramatične promjene. Osobno, volim rad iz ureda, interakciju i druženje s kolegicama i kolegama pa se ne veselim previše radu od kuće, koji će u budućnosti postati često korišten modalitet rada.