Nova Fortenova grupa, nasljednica Agrokora, u javnost je prvog dana poslovanja izašla i sa novim vizualnim identitetom.
Na službenim stranicama kažu da je prvi izvor inspiracije novog vizuala činjenica da je Fortenova grupa sastavljena od preko stotinu i pedeset vrlo velikih i sasvim malih kompanija, te da tek njihovo zajedničko djelovanje vodi k cilju - uspostavi zdravih odnosa koji osiguravaju dugoročno održivo daljnje poslovanje i rast. Ističu i da izbor boja počiva na spektru prirodnih nijansi što je, pak, u izravnoj vezi s temeljnim djelatnostima Fortenova grupe - proizvodnji, preradi i prodaji hrane.
Naš poznati dizajner Boris Ljubičić, dobitnik brojnih domaćih i stranih nagrada i tvorac vizualnog identiteta HRT-a, Zagrebačkog velesajma, Hrvatske turističke zajednice, Hrvatskog skijaškog saveza, Muzeja za umjetnost i obrt, Mediteranskih igara u Splitu i mnogih drugih, za Lider komentira novi vizualni identitet Fortenove.
- Riječ Forte ili snaga je u ovom dizajnu anemična, neprepoznatljiva, nimalo originalna, podsjeća na šumu čempresa na groblju, možda i perje poglavice. Iz ovog loga se ne može iščitati zdrav odnos, poslovanje i rast, kako kažu u kompaniji. Odabrana tipografija sasvim je anonimna. Boje neaktivne i ni na koji način bliske tržnim proizvodima i proizvodnji hrane, već suprotno tome: financijskom sektoru!
Ljubičić se osvrnuo i na cijeli proces restrukturiranja Agrokora:
- Sjetimo se koliko je novinskog i medijskog prostora uzeo ovaj projekt pod patronatom Vlade Republike Hrvatske i da se za njega ne nađe neko dizajnersko rješenje koje predstavlja ove stotine uključenih hrvatskih dobavljača je stvarno šteta. Utrošeni su ogromni novci za konzultante, a za projekt vizualnog identiteta nije bilo ni natječaja. Hrvatska nestaje gubljenjem identiteta: vlasništvo, biznis, demografija i slične priče su samo dodatak, ali ne i ključ za definiciju opstanka naše države. Iz ovog primjera se to jasno vidi!