Kripto
StoryEditor

Top 5 velikih tehnoloških tvrtki koje usvajaju web3 tehnologiju

12. Srpanj 2022.

Web3 ubrzano postaje mainstream, a velike tehnološke tvrtke primaju to na znanje. U 'metaverzumu' postoji neograničen potencijal koji omogućuje nove vrste interakcije na mreži. Nekoliko velikih tehnoloških tvrtki pokušavaju i postati web3 tvrtke, ili barem čineći to velikim dijelom svog poslovanja.

Navodimo pet velikih tehnoloških tvrtki koje rade na web3 tehnologijama i rješenjima. Kao što ćemo vidjeti, ovo su neka od najvećih imena u tehnološkom svijetu, a sve su njihove strategije prilično jedinstvene. Mnoge značajne organizacije i tvrtke rizičnog kapitala puno ulažu u web3 kako ne bi bile zapostavljene.

Meta

Facebook posjeduje mainstream društvene mreže kao što su WhatsApp, Instagram i Messenger. U listopadu je ime tvrtke promijenjeno u Meta kako bi odražavalo njezinu misiju pružanja smjernica u cijelom metaverseu.

Meta za cilj ima privući milijarde korisnika. Prema Statisti, najmanje 2,87 milijardi pojedinaca svakodnevno je koristilo Facebook, Instagram, WhatsApp ili Messenger tijekom drugog tromjesečja 2022. godine. Meta na web3 gleda kao na obećavajući put do treće generacije interneta. Ovo je važan kanal na kojem tvrtka namjerava upravljati metaverseom.

Osim toga, Meta namjerava uključiti jeftina, lagana pokrivala za glavu u svoj društveni konstrukt. Slijedom toga, nakon promjene, Meta je uložila u Oculus Quest, fizički gadget dizajniran da izloži potrošače metaverseu.

Shopify

Shopify je kanadska tvrtka odgovorna za milijune internetskih trgovaca. Tvrtka je debitirala s beta verzijom svoje trgovačke platforme NFT 2021. godine. Korisnicima je omogućila kreiranje (mintanje), pa čak i prodaju kolekcionarskih NFT-ova na nekoliko blockchaina.

Izvršni direktor Tobi Lutke, pa čak i predsjednik tvrtke Harley Finkelstein, već su pokazali svoje oduševljenje web3 tehnologijom.

- Mislim da će se budućnost maloprodaje i trgovine događati posvuda, na svakoj površini. To može biti na mreži, u metaverzumu, AR-u ili VR-u. Možda je izvan mreže u prekrasnom butiku ili na velikoj tržnici – izjavio je Finkelstein u videu na YouTube kanalu Shopifya.

Od 2018. godine Shopify je također počeo integrirati sposobnost prodaje AR-a u svoje digitalno područje. Nedavni događaji uključuju akviziciju tvrtke za dizajn kuća sa sjedištem u AR-u koju je osnovao tim koji stoji iza Primera.

AR prodajno iskustvo ima za cilj pružiti realističan i interaktivan prikaz proizvoda robe kako bi se produljili troškovi razgovora i održali minimalni povrati. Tvrtke kao što su Instant Pot, Allbird i Magnolia među vodećim su proizvođačima koji koriste Shopifyevu AR tehnologiju.

Osim toga, Shopify je podnio nekoliko patenata za proširenu stvarnost. To uključuje jedan za sustav mjerenja tijela koji koristi proširenu stvarnost i može sugerirati točne veličine odjeće.

Nasuprot tome, Shopifyev NFT program omogućuje korisnicima da kreiraju i prodaju svoje NFT kartice. Postupak se može obaviti pomoću blockchaina kao što su ethereum i polygon. Za razliku od većine drugih NFT tržišta, trgovci ne moraju prihvaćati kriptovalute kao plaćanje. To znači da mogu prihvatiti debitne kartice, Shop Pay i bankovne kartice za Shopify plaćanja.

Twitter

Twitter ima vlastiti fokus na web3, i poduzima probne korake. Kao jedna od najpopularnijih platformi društvenih medija, mogao bi imati ogroman utjecaj. Već je počeo raditi na integraciji NFT-ova.

Čini se da je korištenje NFT-ova kao profilnih slika izvrstan način da vlasnici NFT-a pokažu svoj status. To može pokazati vlasništvo nad digitalnom imovinom koju mogu posjedovati. Uz to, Twitter je jedina velika tehnološka platforma koja, čini se, implementira ovaj novi koncept. 

Naime, korisnici koji su se pretplatili na Twitter Blue moći će odabrati NFT kao svoju primarnu profilnu sliku. Oni s potvrđenim NFT-ovima prikazat će ih kao šesterokut na svom profilu.

Značajka je sada ekskluzivna za iPhone i korisnike u Sjedinjenim Državama, Australiji, Kanadi i Novom Zelandu. Twitter tvrdi da će podrška za NFT-ove uskoro biti dostupna korisnicima Androida. Zaključno, Twitterovo usvajanje  NFT-ova pokazuje njegovu želju za prijelazom na sljedeću generaciju weba.

Spotify

Spotify je švedska usluga streaminga glazbe koju su 2006. godine osnovali Daniel Ek i Martin Lorentzon. Sve veći broj korisnika učinio je ovu mrežu jednom od najvećih streaming platformi na svijetu. Trenutno platforma ima 422 milijuna aktivnih korisnika.

Ova glazbena platforma upravo je objavila radna mjesta za razvoj web3 područja tvrtke, uključujući radna mjesta za menadžere, inženjere i stručnjake u razvoju trendova.

U svjetlu činjenice da su čak i umjetnici počeli prodavati svoja NFT djela. Stoga ne čudi da Spotify ulazi u web3 arenu. Nije sigurno hoće li Spotify izgraditi svoje tržište za NFT-ove. Međutim, umjetnici poput Snoop Dogga, Kings of Leon i Grimes ubrzo su doživjeli uspjeh sa svojom glazbenom prodajom NFT-ova. 

Microsoft

Microsoft je jedna od najvećih svjetskih tehnoloških tvrtki. Rečeno je da će pomoći Astar mreži u izgradnji budućnosti weba 3 kroz Astar inkubacijski program.

Ovo partnerstvo omogućit će Microsoftu da tvrtkama Astar Incubation Programa pruži alate i podršku. To će uključivati mentorsku mrežu i marketinšku pomoć.

Microsoft se natječe s drugim tehnološkim titanima, poput Facebookove matične tvrtke Meta, za dio blockchain tržišta. Podržao je ConsenSys u svom arsenalu, sudjelujući u investicijskom krugu vrijednom 450 milijuna dolara, udvostručivši tržišnu kapitalizaciju startupa na 7 milijardi dolara.

ConsenSys je pokretačka snaga MetaMaska, najpopularnijeg blockchain novčanika na svijetu. Microsoft i ConsenSys počeli su usmjeravati svoje klijente u Consensys 2021. godine kada su ukinuli Azureove blockchain usluge i počeli surađivati.

Microsoft je također izrazio interes za polkadot, blockchain pametnih ugovora koji se natječe s ethereumom putem Astar mreže. Stoga valja napomenuti da je ova suradnja vrijedna praćenja.

Web3 će nesumnjivo transformirati način na koji komuniciramo s digitalnim okruženjem. To znači da bi njegovi konvencionalni i disruptivni učinci na ljude i poduzeća mogli biti ogromni. Ipak, bitno je napomenuti da se prelazak s web2 na web3 neće dogoditi brzo. To pokazuje da ove velike tehnološke tvrtke imaju dovoljno vremena za procjenu svog poslovanja.

06. prosinac 2022 07:00