Lidertrend
StoryEditor

Društvena platforma Pinterest jedan je od najvećih pobjednika pandemije

30. Travanj 2021.
Pinterest platformafoto Shutterstock
Pinterest je s američkog tržišta ubrao 390 milijuna dolara prihoda što je rast od 65 posto, dok su internacionalni narasli za zavidnih 170 posto na 95 milijuna dolara

Uzme li se u obzir da je proteklih 12 mjeseci većina brendova jedva držala glavu iznad vode, povećanje prihoda od 78 posto u usporedbi s prvim kvartalom 2020. sjajan je uspjeh. Naime, društvena platforma Pinterest objavila je da su u prva tri mjeseca ove godine ostvarili prihod od 485 milijuna dolara te povećali broj aktivnih korisnika za 30 posto na 478 milijuna. Ono što je zanimljivo jest što je rast prihoda na američkom tržištu bio manji nego u ostatku svijeta. Preciznije, Pinterest je s američkog tržišta ubrao 390 milijuna dolara prihoda što je rast od 65 posto, dok su internacionalni narasli za zavidnih 170 posto na 95 milijuna dolara.

Pandemija pomogla

Pandemijski 'lockdownovi', kako tvrde iz Pinteresta, imali su veze s rastom prihoda - korisnici su više vremena provodili online, ali i s činjenicom da sve veći broj malih i srednjih tvrtki bira oglašavanje na toj platformi. Također, dobre rezultate objašnjavaju i razvojem opcije kupovine preko platforme i to je nešto što kane razvijati i u budućnosti. Kako stoji u priopćenju, ekipa iz Pinteresta želi pomoći korisnicima da pronađu proizvode i usluge koje ih inspiriraju, ali i da ih kupe kako bi 'svoje snove pretvorili u stvarnost'.

- Bez obzira je li riječ o savršenom receptu za obiteljski ručak ili izboru lokacije za putovanje iz snova, ponosan sam što smo 478 milijuna korisnika pomogli da pronađu inspiraciju i kreiraju život kakav žele živjeti - izjavio je u priopćenju suosnivač i CEO Ben Silbermann koji je uvjeren da će i u drugom kvartalu ove godine prihodi nastaviti s rastom i to, kako procjenjuju, od čak 105 posto.

14. prosinac 2024 08:01