Ukratko
StoryEditor

Invera Equity Partners finalizirao je ulaganje u tvrtku Metamorfoza

18. Kolovoz 2021.
Muzej iluzija
Invera Equity Partners, društvo za upravljanje private equity fondovima, finalizirao je ulaganje u tvrtku Metamorfoza koja je razvila i upravlja obrazovno-zabavnim konceptom pod nazivom ‘Muzej iluzija‘, trenutno prisutnim u 20 zemalja

Invera Equity Partners (IEP), upraviteljska tvrtka fonda vlasničkog kapitala, finalizirala je svoje ulaganje u tvrtku Metamorfoza d.o.o. (Hrvatska), uključujući podružnice u potpunom (100 posto) vlasništvu u Mađarskoj i Sjedinjenim Državama. IEP je tako stekao većinski (65 posto) udio u tvrtki i obvezao se povećati kapital tvrtke u iznosu od 3 milijuna eura.

Tvrtka Metamorfoza je razvila i trenutno upravlja konceptom obrazovne zabave ('edutainment'), koji nosi naziv Muzej iluzija (MI). Ovaj poslovni model temelji se na postojećoj franšizi i prisutan je u 20 zemalja tj. 34 grada na 4 kontinenta.

Koncept MI-a razvili su osnivači i trenutni dioničari tvrtke, g. Tomislav Pamuković i g. Roko Živković, pokrenuvši ga po prvi put u lipnju 2015. u Zagrebu. Njihov početni koncept predstavljen u Zagrebu postigao je sjajan uspjeh već u samom začetku. Ponukani početnim uspjehom zagrebačkog MI-a, tvrtka je ubrzo počela širiti svoje poslovanje širom svijeta. Tijekom godina, brzi rast tvrtke rezultirao je prisutnošću u 20 različitih zemalja te s 34 franšize pojavljujući se tako u velikim svjetskim gradovima – po uzoru na zagrebački, Muzej Iluzija proširio se tako na New York, Pariz, Toronto, Beč, Dubai, Šangaj i brojne druge gradove gdje je ostvario podjednaku popularnost i uspjeh. 

Svaki MI ispunjen je atrakcijama poput optičkih iluzija, ponora bez dna i neobičnih soba koje posjetiteljima pružaju interaktivno vizualno, osjetilno i obrazovno iskustvo: 'MI-ovi imaju obrazovnu komponentu jer se svaka iluzija u konačnici objašnjava, te su posjetitelji upoznati s detaljima koji stoje iza iluzija, kao i o načinu na koji iluzija funkcionira, odnosno načinu na koji je zavarala naš'. 

Tvrtka se usmjerila na tzv. 'edutainment'; dio tržišta (kombinacija obrazovanja i zabave). Kao rezultat toga, uspjela je zauzeti tržište različitih dobnih skupina, kako lokalnih stanovnika, tako i turista (bilo domaćih ili stranih).

20. travanj 2024 00:43