Od 1. srpnja Odjelu poslovnog savjetovanja revizorsko – konzultantske kompanije EY na funkciji Senior Advisora pridružio se Kristijan Gregorić. Riječ je o stručnjaku za marketing i prodaju koji je fokusiran na dinamičnu kreativnost, transformaciju poslovanja i tehnologiju s naglaskom na inovacije i rast. Kroz više od 20 godina karijere prošao je gotovo sve pozicije, od unapređivača prodaje do direktora marketinga i prodaje te člana upravljačkog tima u brojnim tvrtkama, kao što su Nestlé, Adris Grupa, Atlantic Grupa, Heineken – Karlovačka pivovara, Franck Grupa, a u tvrtki Valicon je partner i izvršni direktor.
Kristijan Gregorić svoju je diplomu i specijalizaciju stekao na Ekonomskom fakultetu 'Luigi Bocconi' u Milanu, a u svojoj karijeri ostvario je i impresivan poslovni portfelj. Područja ekspertize po kojima se ističe su prodaja, marketing, strateško savjetovanje, Omni-Channel trgovina i Channel marketing, menadžment i digitalna prodaja. Ovim znanjima i vještinama ojačat će EY Odjel poslovnog savjetovanja prvenstveno na području marketinške učinkovitosti.
Kristijana Gregorića kolege će opisati kao direktora sa snažno izraženim poduzetničkim fokusom, koji zna prepoznati svaku ključnu odrednicu poslovanja tvrtke i usmjeriti ju u rast prodaje i jačanje brenda. Karakteriziraju ga istinske liderske osobine, a iznimno zadovoljstvo mu čini motivacija i osnaženje svih članova tima u svom okruženju. Pritom veliku pažnju pridaje ostvarenju zacrtanih rezultata, koje uvijek nastoji ostvariti pristupom rješavanja problema i sposobnošću identifikacije najučinkovitijih rješenja za sve kompleksne okolnosti. Upravo takav pristup čini ga idealnim dodatkom za globalno prepoznatu mrežu stručnjaka, kao što je EY.
Odjel poslovnog savjetovanja – marketing kao novo područje pružanja usluga
Kristijan Gregorić tako će postati dio EY tima koji je već prepoznat na tržištu te klijentima nudi čitav niz usluga među kojima su samo u proteklom razdoblju proveli aktivnosti poput uspostavljanja centra izvrsnosti za globalnu medijsku agencijsku grupu.
Uz navedeno, EY Hrvatska razvijajući svoj portfelj usluga proveo je i aktivnosti analize te optimizacije efikasnosti marketinga, kao i implementacije digitalnih operativnih modela za consumer electronics kompanije, te korisničke podrške chatbota za energetsku kompaniju.
- EY kao tvrtka postavlja trendove u svojoj branši i pomiče granice nudeći tržištu usluge koje idu u korak s vremenom u kojem je digitalno poslovanje i komunikacija potreba. Uvjeren sam kako ćemo nastaviti razvoj odjela upravo u tom smjeru, a da već sada imamo snažan i kvalitetan tim potvrđuju svi projekti koje je EY proveo u proteklom razdoblju. Imamo uspješan tim, kvalitetne reference i klijente – od globalnih kompanija iz područja farmacija, bankarskog ili energetskog sektora što je potvrda kako su naše usluge danas potrebne u svim segmentima gospodarstva - napomenuo je Kristijan Gregorić.
Širenje portfelja usluga rezultiralo je i provedbom aktivnosti kojima je EY Odjel poslovnog savjetovanja za svoje klijente proveo i usluge brend strategije za turističku destinaciju te digitalne strategije za grupnog bankovnog klijenta.