Break Free From Plastic, neprofitna organizacija koja se bori protiv onečišćenja plastikom, objavila je prošloga tjedna rezultate svoje godišnje revizije najvećih brendova. Uz pomoć tisuća dobrovoljaca, organizacija svake godine provodi globalnu reviziju plastičnog otpada prikupljenog na čišćenjima, kako bi se podigla svijest i kako bi se tvrtke pozvalo na odgovornost za svoj doprinos problemu.
Ovogodišnja analiza provedena je u 49 zemalja na 6 kontinenata i pokazala je da Coca-Cola ima daleko najveći plastični otisak u 2020. godini, a slijede ga giganti poput Nestléa, Colgate-Palmolivea i Unilevera.
- Najveće svjetske korporacije tvrde da naporno rade na rješavanju onečišćenja plastikom, ali umjesto toga nastavljaju proizvoditi štetnu plastičnu ambalažu za jednokratnu upotrebu. Moramo zaustaviti proizvodnju plastike, ukinuti jednokratnu uporabu i implementirati robusne, standardizirane sustave za ponovnu upotrebu - rekla je Emma Priestland, koordinatorica globalnih korporativnih kampanja u tvrtki Break Free From Plastic.