Tvrtke i tržišta
StoryEditor

(30 ispod 30) Ivan Šmit: Od očeve tvrtke do globalne influencerske agencije

18. Prosinac 2024.
Ivan Šmit, direktor agencije ARCH.
‘Želimo osigurati najbolje moguće rezultate za naše klijente i postati vodeća influencer performance agencija na svijetu‘

Ivan Šmit i njegov brat Davorin, nakon uspjeha s obiteljskim brendom White Shark koji je pokrenuo njihov otac Stjepan Šmit u sklopu svoje tvrtke Šmit Electronic, prije pet godina odlučili su se na novu poduzetničku avanturu. 

- Krenuli smo kao regionalna influencer agencija, no po putu je priča postala globalna - ističe Ivan. Danas njihov brend ARCH. organizira kampanje za vodeće svjetske proizvođače videoigara i aplikacija na tržištima Europe, Sjeverne i Južne Amerike te Australije.

U proteklih pet godina, ARCH. je angažirao preko 4,000 influencera za svoje klijente i postigao rezultate s globalnim odjekom. 

- Tijekom naših kampanja, igru Match Masters doveli smo na prvo mjesto po skidanjima na App Storeu i Google Playu u 15 zemalja - kaže Ivan.

Mobilne igre poput Match Mastersa i Dice Dreamsa često se nalaze među top 10-30 igara po prihodu na tržištima gdje aktivno rade. Iako industrija igara i aplikacija donosi brojne prilike, Ivan naglašava i izazove s kojima se suočavaju.

- Naši klijenti su startupi koji se brzo kreću, što znači da i mi moramo ostati agilni kako bismo im pružili najbolju uslugu i rezultate. Izazov postaje balansiranje između gradnje procesa koji osiguravaju kvalitetu usluge i prilagodbe stalnim promjenama na tržištu - objašnjava.

‘Radimo stvari koje drugi ne rade‘  

Influencer marketing se mijenja, što utječe na pristup radu. Influenceri postaju skuplji, a više nije dovoljno da samo spomenu porizvod. Potrebna je, dodaje Ivan, dublja integracija proizvoda u u njihov sadržaj i zajednicu. Kao primjer navodi kampanju s vodećim VPN servisom Surfshark koji je surađivao s najpoznatijim YouTuberom MrBeastom.

- Uz integraciju proizvoda, donirali su 50,000 dolara skloništu za pse, čime su spojili društvenu odgovornost i marketing. Iako je to ekstreman primjer, takav pristup primjenjujemo i u manjim kampanjama - kaže.

Što se budućnosti tiče, ambicije braće Šmit su prilično jasne.

- Kontinuirano izazivamo sami sebe, osmišljavamo inovativne pristupe i radimo stvari koje drugi ne rade. Na taj način želimo osigurati najbolje moguće rezultate za naše klijente i postati vodeća influencer performance agencija na svijetu - zaključuje Ivan.

Ivan Šmit jedan je od 30 perspektivnih mladih ljudi hrvatskog biznisa koje je Lider svrstao na listu ‘30 ispod 30‘. Tko se još našao na popisu 30 ispod 30 doznajte u tiskanom i digitalnom izdanju Lidera.

Članak je dostupan u tiskanom 
i digitalnom izdanju Lidera
20. prosinac 2024 08:56