Nakon uspješne runde prikupljanja 260.000 eura u Funderbeam kampanji i razvoja platforme mobilityONE, hrvatskog softvera za menadžment mobilnosti i upravljanje voznim parkovima kompanija i pametnih gradova, hrvatski startup Make IT Easy investicijom od milijun i pol eura kreće u osvajanje europskog i američkog tržišta.
Naime, kako ističe Mladen Herceg, suosnivač i izvršni direktor Make IT Easyja, druga je faza investiranja upravo krenula i to kroz pregovore s fondovima rizičnog kapitala, ponovno putem Funderbeam platforme.
– Time se i pojedincima pruža mogućnost da pojačaju svoje udjele ili kupe prve udjele u mobilityONE prije globalnog iskoraka. Ovo je vjerojatno zadnja prilika da privatni investitori ulože u mobilityONE. Možete investirati već od stotinu eura pa na više – objašnjava Herceg, pozivajući sve da na Funderbeamovoj stranici prouče mogućnosti investiranja.
– Interes je iskazalo nekoliko fondova, pa i velikih kompanija iz logistike i distribucije, no u ovoj fazi nismo u mogućnosti ništa službeno potvrditi jer dogovori nisu zaključeni – dodaje direktor.
Ono što mobilityONE razlikuje u odnosu na druge softvere jest jednostavno i efikasno upravljanje voznim parkovima tvrtki. Zahvaljujući registru voznog parka, moguće je pratiti i planirati sve aktivnosti, nadzirati troškove korištenja i planirati nabave, dodjeljivanje vozila te pratiti vožnje.
– Osim toga, mobilityONE je 'plug-and-play' rješenje, implementacija je jako brza i jednostavna te nije invazivna jer ne zahtijeva promjenu organizacije, a platforma se povezuje s drugim korisničkim aplikacijama. Korisnik uveze podatke o vozilima, te ga može odmah koristiti, dobiti sve pokazatelje povezane s voznim parkom – kaže Herceg.
Ojačan tim i nova podružnica
Utakmicu, kažu, žele voditi na svim svjetskim tržištima jer sustava poput njihovog nedostaje, a potražnja neprestano raste.
Korisnici su im kompanije s desecima tisuća vozila po svijetu, ali i male i srednje velike tvrtke, prijevoznici i distributeri, taksi službe, rent a car i car sharing agencije, građevinske kompanije s mehanizacijom te gradovi s komunalnim vozilima i autobusima. Uskoro očekuju i strateške partnere u autoindustriji, telekomunikacijama i IT-ju.
– Osobno sam cijeli život u branši te sam bio vlasnik flote vozila i pružatelj usluga voznih parkova za kompanije, a s tom sam tvrtkom imao uspješan exit kako bi se više posvetio mobilityONE projektu, jer on nema granica, a potreba radi transformacije mobilnosti koja je započela je enormna – pojašnjava Herceg razloge zbog kojih idu u pohod na strana tržišta.
Osim nove financijske injekcije, tim mobilityONE-a nedavno je pojačan s još nekoliko imena. Marko Stojaković, koji je prethodno iskustvo stjecao u Mercedesu, odgovoran je za prihode mobilityONE-a. Funkciju direktora IT-ja i razvoja preuzeo je Damir Škrtić, koji je došao iz Addiko banke, a projektu se pridružio i Marko Linke, suosnivač tvrtke Repsly čiji softver za unapređenje prodaje i promocije u maloprodaji koriste najpoznatiji brendovi u 80 zemalja. Među savjetnicima Uprave je i Ante Magzan, koji se bavi odnosima s investitorima, strateškim partnerstvima i marketingom.
U ulozi brend ambasadora našao se poznati hrvatski rally vozač Juraj Šebalj, koji će ujedno biti i glavni investitor u mobilityONE. Prvi mu je to ulazak u svijet investicija, s ciljem osvajanja tržišta čija će vrijednost prema procjenama do 2030. biti 30 milijardi dolara.
Tim mobilityONE-a trenutno traže preprodavače za izlazak na tržišta EU jer će od rujna intenzivirati prodajne aktivnosti. Također, uskoro otvaraju i novu podružnicu mobilityONE-a u Njemačkoj.
– Imamo i partnericu u SAD za go to market koja je ekspert u tom području, te ćemo sljedeće godine biti fokusirani na osvajanje tržišta i otvaranje različitih kanala prodaje. Istovremeno nastavljamo s razvojem novih funkcionalnosti za mobilityONE, njegovoj integraciji s najraširenijim poslovnim sustavima poput SAP-a i Microsoft productivity alata, kao drugim inovativnim mobility rješenjima, s posebnim naglaskom na održivost, zelenu ekonomiju, operativnu izvrsnost i iskoristivost resursa – zaključuje Herceg.