Domaća gaming cafe franšiza Friendly Fire, koju je David Kosir osnovao ne toliko davne 2017. godine u Zagrebu, u zadnjih je mjesec dana otvorila čak pet novih franšiznih jedinica i tako nastavila sa svojim impresivnim tempom širenja.
Otvorenje novih lokacija u Osijeku, Slavonskom Brodu, Virovitici, Zadru i Splitu, kaže Kosir, dio je šire strategije širenja koja je već rezultirala uspostavom što operativnih što potpisanih čak 46 franšiznih jedinica u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Austriji, i Meksiku. Dio uspjeha prepisuju i posebnom softveru baziranom na tehnologiji umjetne inteligencije, s naglaskom na gradnju lojalnosti kod klijenata, zbog čega se ističu na tržištu.
- Ovaj softver, dizajniran da rezonira sa specifičnim segmentom klijenata kojima Friendly Fire koncept pruža jedinstveno iskustvo, omogućio je brendu da ostvari ono što mnogi drugi nisu – stvoriti snažnu zajednicu lojalnih korisnika. Fokusiranjem na personalizirano iskustvo korisnika i poticanje njihove povezanosti s brendom, Friendly Fire uspijeva zadovoljiti i najzahtjevnije ljubitelje esporta - kaže Kosir.
Uz već spomenuto širenje u nekoliko zemalja te pregovore za master franšize u Sloveniji i Kolumbiji, ambiciozan plan domaćih poduzetnika je da transformiraju tržišnu nišu gaming kafića u globalni fenomen. Zbog toga se i pripremaju za ulazak na američko tržište gdje vide veliki potencijal za rast brenda.
- Moja uloga unutar Friendly Firea ostaje nepromijenjena. Aktivno sudjelujem u franšiziranju s posebnim naglaskom na širenje na američko tržište. Već smo postigli značajan napredak na tom području i sada je naš glavni cilj pronaći idealnog franšizera za prvi launch - objasnio je veteran domaćih franšiza Andrija Čolak, ujedno i partner u Friendly Fireu.
Objašnjavajući zašto u ovom projektu vidi svijetlu budućnost na globalnoj razini, Čolak je ukazao na eksponencijalni rast domaćih franšiza u zadnjih nekoliko godina.
- Svjedočimo tektonskim promjenama u industriji, gdje je broj domaćih franšiza eksponencijalno porastao. Ovaj rast omogućava mikrokonceptima skaliranje poslovanja i internacionalizaciju bez potrebe za dodatnim investicijama. Sve je više zainteresiranih za kupnju franšiza, što pokazuje da franšize mogu biti izuzetno profitabilne i omogućiti pojedincima ostvarivanje sna o neovisnom poduzetništvu. Hrvatska industrija franšiza napreduje, postajemo lider u regiji, a ja vjerujem da imamo potencijal postati broj jedan u ovom dijelu Europe.
U zadnjih osam mjeseci, Friendly Fire je udvostručio svoje promete na otvorenim lokacijama što znači da u prosjeku više od tisuću ljudi svakodnevno provede nekoliko sati u njihovim igraonicama.
- Dugoročni plan i moj san od početka ove priče je postati najveći brend gaming cafea u svijetu. To se čini jako ambiciozno, ali čvrsto vjerujem da je dostižno i da smo na pravom putu da to ostvarimo te postanemo još jedna međunarodno uspješna hrvatska priča - zaključuje Kosir.