Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Zagrebačka softverska tvrtka Mediatoolkit postaje Determ

06. Veljača 2023.
Ivor Bihar

Mediatoolkit, hrvatski scale-up za praćenje medija, mijenja ime i vizualni identitet te službeno postaje Determ. Kako navode u priopćenju, korak je to prema daljnjem poslovnom razvoju, a trenutno imaju više od 600 klijenata uključujući velika imena kao što su L’Oreal, Samsung, DPD, Beiersdorf i mnogi drugi. Tvrtka je prisutna u više od 100 zemalja svijeta, a njen proizvod koristi više od 4000 plaćenih korisnika. Mediatoolkit je nastao 2014. godine, a osnovali su ga Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, vlasnici Degordiana, jedne od vodećih digitalnih agencija u regiji. 

- Naš rebranding nije samo estetski. Napravili smo strateški korak prema onome gdje se naš proizvod i naši korisnici već nalaze. Htjeli smo da i naš identitet odražava upravo to, da to vide i naši zaposlenici i naši korisnici - izjavio je Ivor Bihar, COO tvrtke.

Uz mijenjanje vizualnog identiteta i vizualno ujednačavanje svih kanala, jedan od najbitnijih dijelova cijelog rebrandinga bila je upravo promjena imena - iz Mediatoolkit u Determ.

- Uzeli smo sve vrijednosti koje zastupamo i pretočili ih u novi brand Determ. I to je jedan od naših najvećih uspjeha u našoj povijesti - naglasio je Igor Kranjčec, direktor marketinga.

Kako navode u priopćenjum, novi moto Determa, ‘Make sense‘, rezimira fokus tvrtke na pružanje pouzdanih i važnih podataka. Također su priopćili i da imaju stabilan rast na tržištu u posljednjih 8 godina.

- Kreirali smo cjelovito rješenje za tržište srednjih tvrtki i sada želimo da se to vidi i na našem brandu, da pokažemo tvrtkama iz cijelog svijeta tko smo mi uistinu i kako im pomažemo - zaključio je Bihar.  

Svake se minute na internetu objavi tri milijuna Facebook postova, uploada više od 500 sati videa na YouTube, napiše 100 000 novih blogova i objavi gotovo pola milijuna novih tweetova, navode iz tvrtke opisujući važnost svog djelovanja u online svijetu i dodajući da je upravo njihov cilj probijanje na europsko tržište alata za praćenje online medija. 

18. veljača 2024 06:21