Ukratko
StoryEditor

Braze po prvi put u Hrvatskoj: Pogledajte kako je prošlo predstavljanje najmodernijeg marketinškog software domaćem tržištu

19. Lipanj 2024.
Vesna Cosichfoto Marko Tomić

LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, predstavila je svjetski poznatu marketinšku platformu Braze domaćem tržištu tijekom zajedničkog događaja u Zagrebu. Saznajte kako je događaj prošao.

Braze, jedna od najpoznatijih platformi za višekanalni marketing u svijetu, nedavno je stigao i na hrvatsko tržište. Doveo ga je LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, te odnedavno i Brazeov prvi lokalni partner. Svoju su suradnju LeverUP i Braze službeno predstavili na zajedničkom događaju koji se održao prošle srijede u zagrebačkoj Laubi, gdje su gosti imali priliku saznati sve o Brazeu u opuštenoj atmosferi.

LeverUP i Braze – uvijek na strani klijenta

Događaj je započeo u popodnevnim satima uz kratki pozdravni govor LeverUP-ove CEO Darije Nemčonok, te predavanje u kojem je gostima kratko predstavila LeverUP.

LeverUP je uvijek na strani klijenta – nije nam važna tehnologija koju koristite, već vi i vaš poslovni uspjeh – rekla je Daria.

– Upravo zato započinjemo suradnju s Brazeom: zajedno ćemo moći zadovoljiti potrebe klijenata na domaćem tržištu za koje dosad nije bilo rješenja – dodala je Daria.

image

Daria Nemčonok

foto Marko Tomić

Vesna Cosich, Brazeova Potpredsjednica za Južnu Europu, gostima je predstavila Braze.

Naša platforma omogućuje interakcije s čak 6 bilijuna aktivnih korisnika mjesečno, a prošle smo godine procesuirali preko 13 trilijuna podatkovnih točaka – istaknula je. Podijelila je i da joj je iznimno drago što ima priliku osobno predstaviti Braze u Hrvatskoj, zemlji svog porijekla. 

image

Vesna Cosich

foto Marko Tomić

Korisnička putovanja nikad nisu bila zabavnija

Nakon kratke pauze, uslijedila je demonstracija Brazeove platforme. Započeo ju je David Boisrobert, Brazeov Account Executive, primjerom iz vlastitog života – planiranje jednog putovanja tijekom kojeg se susreo s brojnim Brazeovim klijentima kao što su Trainline i EasyJet.

Naš klijent Skyscanner, online brend za rezervaciju putovanja, uz našu je pomoć uspio povećati click-through čak 3-4 puta – naglasio je David. 

image

David Boisrobert

foto Marko Tomić

Vincent Le Roux, Brazeov Konzultant za tehnološka rješenja, gostima je pokazao značajke platforme u akciji. Pripremio je iznenađenje: jedno interaktivno korisničko putovanje kojemu su gosti mogli pristupiti s vlastitih mobitela putem QR-koda, te naučiti sve o Brazeovim rješenjima na zabavan način.

image

Vincent Le Roux

foto Marko Tomić

Nova poznanstva

Na događaju je, naravno, bilo vremena i za druženje. Nakon predavanja, sudionici su dobili priliku opustiti se uz pića i fina jela koja je pripremio Catering Ivić. Upoznali su Brazeove i LeverUP-ove stručnjake te s njima popričali kako o poslovnim, tako i osobnim temama, stvarajući korisna nova poznanstva.

image

Atmosfera

foto Marko Tomić
image

Catering

foto Marko Tomić

– Mislim da je ovo bio jedan vrlo uspješan događaj – rekao je Stjepan Martinić, LeverUP-ov CTO.

– Predavanja su bila vrlo zanimljiva, a gosti su bili aktivni i postavljali su puno pitanja, baš kako smo se nadali. Čast nam je predstaviti Braze hrvatskom tržištu, jer već sada vidim da interes za njihova rješenja kod nas raste – dodao je Stjepan.

image

Gosti na događaju

foto Marko Tomić

O LeverUP-u

LeverUP je tim stručnjaka za marketinške tehnologije s višegodišnjim iskustvom i certifikatima za vodeće marketinške platforme kao što su Braze, Salesforce i AWS. Izvršili su mnogo uspješnih implementacijskih projekata za klijente diljem Europe i svijeta, iz raznih industrija među kojima su telekomunikacijska, farmaceutska i prerađivačka. 

image

LeverUP tim na događaju

foto Marko Tomić
19. studeni 2024 06:21