LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, predstavila je svjetski poznatu marketinšku platformu Braze domaćem tržištu tijekom zajedničkog događaja u Zagrebu. Saznajte kako je događaj prošao.
Braze, jedna od najpoznatijih platformi za višekanalni marketing u svijetu, nedavno je stigao i na hrvatsko tržište. Doveo ga je LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, te odnedavno i Brazeov prvi lokalni partner. Svoju su suradnju LeverUP i Braze službeno predstavili na zajedničkom događaju koji se održao prošle srijede u zagrebačkoj Laubi, gdje su gosti imali priliku saznati sve o Brazeu u opuštenoj atmosferi.
LeverUP i Braze – uvijek na strani klijenta
Događaj je započeo u popodnevnim satima uz kratki pozdravni govor LeverUP-ove CEO Darije Nemčonok, te predavanje u kojem je gostima kratko predstavila LeverUP.
– LeverUP je uvijek na strani klijenta – nije nam važna tehnologija koju koristite, već vi i vaš poslovni uspjeh – rekla je Daria.
– Upravo zato započinjemo suradnju s Brazeom: zajedno ćemo moći zadovoljiti potrebe klijenata na domaćem tržištu za koje dosad nije bilo rješenja – dodala je Daria.
Vesna Cosich, Brazeova Potpredsjednica za Južnu Europu, gostima je predstavila Braze.
– Naša platforma omogućuje interakcije s čak 6 bilijuna aktivnih korisnika mjesečno, a prošle smo godine procesuirali preko 13 trilijuna podatkovnih točaka – istaknula je. Podijelila je i da joj je iznimno drago što ima priliku osobno predstaviti Braze u Hrvatskoj, zemlji svog porijekla.
Korisnička putovanja nikad nisu bila zabavnija
Nakon kratke pauze, uslijedila je demonstracija Brazeove platforme. Započeo ju je David Boisrobert, Brazeov Account Executive, primjerom iz vlastitog života – planiranje jednog putovanja tijekom kojeg se susreo s brojnim Brazeovim klijentima kao što su Trainline i EasyJet.
– Naš klijent Skyscanner, online brend za rezervaciju putovanja, uz našu je pomoć uspio povećati click-through čak 3-4 puta – naglasio je David.
Vincent Le Roux, Brazeov Konzultant za tehnološka rješenja, gostima je pokazao značajke platforme u akciji. Pripremio je iznenađenje: jedno interaktivno korisničko putovanje kojemu su gosti mogli pristupiti s vlastitih mobitela putem QR-koda, te naučiti sve o Brazeovim rješenjima na zabavan način.
Nova poznanstva
Na događaju je, naravno, bilo vremena i za druženje. Nakon predavanja, sudionici su dobili priliku opustiti se uz pića i fina jela koja je pripremio Catering Ivić. Upoznali su Brazeove i LeverUP-ove stručnjake te s njima popričali kako o poslovnim, tako i osobnim temama, stvarajući korisna nova poznanstva.
– Mislim da je ovo bio jedan vrlo uspješan događaj – rekao je Stjepan Martinić, LeverUP-ov CTO.
– Predavanja su bila vrlo zanimljiva, a gosti su bili aktivni i postavljali su puno pitanja, baš kako smo se nadali. Čast nam je predstaviti Braze hrvatskom tržištu, jer već sada vidim da interes za njihova rješenja kod nas raste – dodao je Stjepan.
O LeverUP-u
LeverUP je tim stručnjaka za marketinške tehnologije s višegodišnjim iskustvom i certifikatima za vodeće marketinške platforme kao što su Braze, Salesforce i AWS. Izvršili su mnogo uspješnih implementacijskih projekata za klijente diljem Europe i svijeta, iz raznih industrija među kojima su telekomunikacijska, farmaceutska i prerađivačka.