Ukratko
StoryEditor

DHL Grupa ubrzat će održivi rast s novom Strategijom 2030

14. Listopad 2024.
DHl Dhl

DHL Grupa, vodeća svjetska logistička tvrtka, predstavlja svoj strateški okvir za drugu polovicu desetljeća. Uz ‘Strategiju 2030. – Ubrzanje održivog rasta‘ tvrtka teži rastu prihoda od 50% do 2030. u usporedbi s 2023. Cilj DHL Grupa je otključati svoj puni potencijal rasta kroz inicijative za rast odjela i Grupe. Poslovni odjeli Grupe nastavit će se usredotočiti na svoje profitabilne temeljne djelatnosti stimulirajući rast kroz izvrsnost usluge. Tvrtka će ubrzati održivi rast kroz svoje inicijative za rast Grupe fokusirajući se na strukturne vjetrove u brzorastućim područjima i industrijskim sektorima, kao i na megatrend e-trgovine. DHL Group će također poboljšati korisničko iskustvo na digitalnim dodirnim točkama. Sa Strategijom 2030., DHL Grupa dodatno jača svoju predanost dekarbonizaciji i ima za cilj uskladiti pravne i upravljačke strukture kako bi osigurala vitku strukturu odjela.

- U savršenoj smo poziciji da iskoristimo prilike za rast u svijetu koji se brzo mijenja zahvaljujući našem dobro uravnoteženom, raznolikom portfelju. Želimo brži i profitabilniji rast uz dekarbonizaciju našeg poslovanja. Ojačat ćemo svoju vodeću poziciju na tržištu u globalnoj logistici s jakim fokusom na kvalitetu i na servisiranje potreba brzorastućih segmenata industrije - Tobias Meyer, Izvršni direktor DHL Grupe

DHL Grupu je ‘Strategija 2025‘ vodila kroz teška vremena

U proteklih pet godina, "Strategija 2025. – postizanje izvrsnosti u digitalnom svijetu" učinkovito je vodila DHL Grupu kroz globalne izazove uključujući pandemiju, poremećaje u opskrbnom lancu i geopolitičke napetosti. DHL Grupa postigla je veliki napredak uz tri dokazane krajnje crte: poslodavac, pružatelj usluga i ulaganje po izboru, kao i u svojim ciljevima ESG Roadmapa predstavljenim 2021.

Ubrzani rast iz brzorastućih industrijskih sektora, kao i e-trgovine i digitalizacije

U složenom i nestabilnom okruženju mijenja se i sektor logistike. Geopolitičke napetosti preoblikuju globalnu trgovinu. Tvrtke aktivno rade na stvaranju otpornijih opskrbnih lanaca. Štoviše, borba protiv klimatskih promjena i demografske promjene u radnoj snazi ​​doprinose dodatnoj složenosti. Iako ove promjene u industriji predstavljaju nove izazove, DHL Grupa ima snažne rezultate i globalni otisak koji joj omogućuje da iskoristi značajne prilike za dodatni rast. DHL ima za cilj iskoristiti svoje prednosti i ubrzati rast sa sljedećim inicijativama za rast Grupe, koje će potaknuti rast uz planove rasta pet odjela:

Biomedicinske znanosti i zdravstvena skrb

DHL Grupa je snažno pozicionirana za rješavanje strukturnih promjena na farmaceutskom tržištu, koja ovise o specijaliziranim logističkim rješenjima kao što su smrznuto ili kriogeno skladištenje s kontroliranom temperaturom. Očekuje se da će tržište biofarmaketike, stanica i gena te kliničkih ispitivanja rasti po složenoj godišnjoj stopi rasta (CAGR) od >10% godišnje. između 2023. i 2030. i time znatno iznad globalnog BDP-a.

Nova energija

Transformacija sektora obnovljive energije i automobilske mobilnosti zahtijeva namjenska logistička rješenja, npr. rukovanje lopaticama vjetrenjača ili sustavima za pohranu energije baterija. Očekivani CAGR od >15% godišnje između 2023. i 2030. nudi DHL grupi značajan potencijal rasta.

Geografski vjetar u leđa

DHL Grupa će se graditi na svojoj snažnoj globalnoj poziciji i lokalnoj stručnosti kako bi udvostručila geografske „vjetrove u leđa“. Ovo se bavi dubokim pomakom u rastu trgovačkih puteva, diverzifikacijom globalnih opskrbnih lanaca i potrebama brzorastućih tvrtki diljem svijeta.

E-trgovina

Megatrend e-trgovina je stalni pokretač rasta za DHL Grupu posljednjih godina. Grupa DHL povećat će svoju nazočnost na tržištu e-trgovine koristeći ujedinjenu snagu svojih odjela za integrirane ponude, kao što su kombinirana isporuka i isporuka zadnje milje. Očekuje se da će globalno tržište e-trgovine rasti po CAGR-u od 7% godišnje. do 2030.

Digitalna prodaja

DHL Grupa očekuje da će mogućnosti digitalne prodaje postati standard za privlačenje i zadržavanje kupaca. Stoga će Grupa dodatno proširiti svoj program digitalne prodaje kako bi stvorila poboljšane online transakcije za kupce diljem Grupe.

Održivost: Integracija ‘zelene logistike po izboru‘ u strateški okvir DHL Grupe

Kao globalna logistička tvrtka s ciljem dekarbonizacije svog poslovanja do 2050., DHL Grupa integrira održivost u svoj postojeći strateški okvir "tri krajnje crte" kao četvrtu stratešku krajnju crtu pod nazivom "Zelena logistika izbora". Tvrtka ima za cilj iskoristiti svoju stručnost kako bi podržala kupce u dekarbonizaciji njihovih opskrbnih lanaca, čime će dobiti udjele na ovom tržištu u razvoju. Odgovarajuće inicijative uključuju strateška partnerstva i intenziviranje napora za dekarbonizaciju kako bi se, između ostalog, osigurala 30% mješavina održivog zrakoplovnog goriva (SAF) do 2030. godine.

- Ponosimo se održavanjem najveće flote električnih vozila u logističkoj industriji i postizanjem najvećeg udjela SAF-a među svim zračnim prijevoznicima na globalnoj razini 2023. Ulaganje u logistiku niske emisije, koja predviđa buduću potražnju na tržištu, materijalizirat će se u konkurentsku prednost jer ova transportna rješenja postaju sve važnija našim kupcima - kaže  Tobias Meyer, Izvršni direktor DHL Grupe 

Kako bi smanjila složenost i podržala svoju agendu rasta, DHL Grupa ima za cilj uskladiti svoju složenu pravnu strukturu s dokazanom strukturom upravljanja. Dok je upravljačka struktura tvrtke sa svojih pet odjela – Express, Global Forwarding/Freight, Supply Chain, eCommerce i Post & Parcel Germany – jednostavna i jasna, temeljna pravna struktura mnogo je složenija i djelomično se preklapa. Usklađivanje ima za cilj smanjiti složenost i stvoriti fleksibilnije i agilnije postavljanje.

Pojednostavljenje uključuje uspostavu Post & Parcel Germany i eCommerce kao samostalnih korporativnih entiteta usporedivih sa svim drugim subjektima. Naziv „Deutsche Post AG“ nastavit će se koristiti za djelatnosti pošte i paketa u Njemačkoj. Ova tehnička mjera nije namijenjena uvođenju bilo kakvih suštinskih promjena u portfelj grupe, ugovore o plaćama i zaštiti, odgovornosti upravljanja ili druge pravne obveze. Za provedbu će biti potrebno godinu do dvije vremena.

14. listopad 2024 10:54