Ukratko
StoryEditor

DHL i ekološki prihvatljiva modna marka Mykke Hofmann lansiraju kolekciju ‘Vječni komadi‘

02. Lipanj 2022.
DHL forever pieces

DHL i Mykke Hofmann (ekološki prihvatljiva modna marka sa sjedištem u Münchenu) zajedno lansiraju modnu capsule kolekciju pod nazivom „Vječni komadi“, čiji se dizajn može pohvaliti dugim životnim ciklusom odjeće. Ova jedinstvena kolekcija dostupna je od 16. svibnja 2022. na www.MykkeHofmann.com.  

Kolekcija je proizašla iz modnog natjecanja koje su prošle jeseni združenim snagama na društvenim mrežama organizirali DHL i Mykke Hofmann. Ukupno se prijavilo 848 modnih entuzijasta iz 80 država. Od zaprimljenih  2375 dizajna šest dizajna je odabrano kako bi se napravila kolekcija koja se sastoji od balonera, bluze, hlača, haljine i dvodijelnog kompleta.

- Kolekcija 'Vječni komadi' predstavlja sve ono što povezujemo s našom vizijom pozitivne mode. Ovo natjecanje zastupa održivost i tako objedinjuje održivu proizvodnju, cirkularnost i poštene uvjete proizvodnje s dugotrajnom modom -  objašnjava Arjan Sissing, globalni voditelj Odjela marketinga robnih marki pri DHL-u

Na natjecanju su sudjelovali dizajneri koji se tek trebaju etablirati kao i modni entuzijasti koji su objeručke prihvatili priliku da udahnu život svojim idejama iz područja održive mode. „Komentari s natjecanja nadmašile su sva naša očekivanja u pogledu količine i kvalitete”, objašnjava Jelena Hofmann, osnivačica i izvršna direktorica Mykke Hofmann. „Upravo nam ti komentari pokazuju koliko koncept održivost znači modnoj zajednici sljedeće generacije.”

Pobjednicima natjecanja dodijeljena je novčana nagrada od 1000 EUR i prilika da se odjevni predmet oživi kao vječni komad.

- Važno je dizajnirati modu na ekološki prihvatljiv način, a upravo mi je to ovo natjecanje omogućilo”, kaže pobjednica Marta Soloducha o svojim motivima za sudjelovanje. Studentica mode iz Varšave dizajnirala je baloner čija ga svestranost čini dijelom ove inovativne kolekcije. Ovaj se komad odjeće može nositi ne samo kao kaput već kao i sako ili suknja ako se nose zasebno.  Micaela Clubourg, mlada dizajnerica iz Argentine, koja trenutačno živi u Španjolskoj, osmislila je jedinstveni dvodijelni komplet koji je uvršten u kolekciju 'Vječni komadi'.

Tkanina od koje su skrojene hlače iskorištena je do najsitnijeg komadića dok se gornji dio ističe bezvremenskim dizajnom. Ostali pobjednici su Gaia Stollo iz Italije koja je izradila klasične hlače,  Yolanda Patricia Cabarcas, rodom iz Kolumbije, a koja trenutačno radi kao slobodni umjetnik u Milanu, koja je izradila  bluzu bezvremenskog kroja i  Camilla Pane iz Italije koja je dizajnirala prijelaznu malu crnu haljinu.  Kao i ostatak kolekcije  Mykke Hofmann, cijela kolekcija „Vječni komadi“ proizvodi se u tvornici u Srbiji u kojima su radnicama osigurana stabilna primanja i pošteni uvjeti rada. Svim radnicima isplaćuje se plaća koja je 50 posto viša od prosječne , osigurana im je i profesionalna oprema jer su zdravlje i sigurnost na prvom mjestu.

Cilj odjevnih komada iz kolekcije je da budu bezvremenski i da nadilaze trenutačne trendove čime se osigurava njihova duga nosivost. Kupnjom proizvoda kupcima se dodjeljuje jamstveni certifikat u obliku klimatski neutralnog NFT-a kako bi se, uz određene popravke,  produžila nosivost odjeće. NFT je pohranjen u digitalnom novčaniku na blockchainu, što znači da se jamstveni list ne može izgubiti.

Sav prihod od prodaje kolekcije ide SOS Dječjim selim, najveću svjetsku neprofitnu organizaciju usmjerenu na pružanje podrške djeci bez roditeljske skrbi i obiteljima u opasnosti. DHL je dio Grupacije Deutsche Post DHL koja je partner SOS Dječjeg sela od 2010.

DHL je vodeći globalni logistički partner modne i maloprodajne industrije. Desetljećima je DHL pionir u osmišljavanju rješenja koja bi zadovoljila zahtjeve dizajnera, trgovaca i nekih od najglamuroznijih modnih događanja na svijetu dok istovremeno podržava održivi modni pokret ekološki prihvatljivim rješenjima dostave. Suradnja na kolekciji 'Vječni komadi' najnoviji je pothvat DHL-a koji podržava talentirane mlade dizajnere i zagovara održivost u modi.

- Naša prilagođena globalna logistička rješenja omogućuju našim modnim partnerima da optimiziraju svoje proizvodne i prodajne procese, dodatno im pomažu u uspjehu i rastu njihova poslovanja. Nudimo jedinstveno iskustvo isporuke uz maksimalnu brzinu i fleksibilnost, a istovremeno zadržavamo ugljični otisak na minimumu, posebno u brzorastućem sektoru e-trgovine - kaže Mirella Muller-Wuellenweber, predsjednica Odjela globalne e-trgovine i mode u poslovnoj jedinici DHL Customer Solution & Innovation.

22. studeni 2024 03:31