Ukratko
StoryEditor

L’Oréal predstavio tehnološke inovacije na području ljepote

27. Svibanj 2024.
Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER
Osobni beauty asistenti i generativni AI za personaliziranu ljepotu

L’Oréal je i ove godine na najvećoj europskoj tehnološkoj konferenciji  Viva Technology u Parizu (VivaTech, 22. – 25. svibnja 2024.) predstavio tehnološke inovacije koje čine ljepotu personaliziranom, inkluzivnom i odgovornom. Inovacije uključuju napredne dijagnostike za kožu i kosu, personalizirane beauty asistente, GenAI laboratorij, revolucionarni infracrveni fen za kosu te tehnološku platformu koja realistično simulira kožu i služi za istraživanje i testiranje proizvoda. 

‘Kao dugogodišnji predvodnici u Beauty Techu, vjerujemo da tehnologija može pomicati granice mogućeg kad je riječ o ljepoti, s ciljem poboljšanja kvalitete života ljudi diljem svijeta. S naprednim dijagnostikama, proširenim beauty uslugama, GenAI asistentima, pojačanom kreativnošću u eri GenAI-a i modernim elektroničkim uređajima, oblikujemo budućnost ljepote koja je personaliziranija, inkluzivnija i odgovornija‘, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal Grupi. ‘Ovaj tjedan smo na VivaTechu, uz mnoge inovacije, predstavili Skin Technology by L’Oréal: riječ je o novoj 3D tehnologiji printanja kože koja imitira stvarnu ljudsku kožu i otvara mogućnosti za istraživače u kozmetičkom i zdravstvenom sektoru.‘  

SKIN TECHNOLOGY – testiranje proizvoda na umjetnoj koži koja ima osobine stvarne ljudske kože 

Standardi testiranja proizvoda postaju sve viši uz pomoć L’Oréalove tehnologije kože koja oponaša različita stanja stvarne ljudske kože, poput ekcema i akni, kao i sposobnost potamnjivanja kože i zacjeljivanja rana. L’Oréal trenutno surađuje sa startup tvrtkama i renomiranim institutima diljem svijeta na daljnjem razvoju tehnologije koja će ovoj koži omogućiti oponašanje osjetljivosti prave ljudske kože. Skin Technology obećava podizanje standarda testiranja proizvoda bez okrutnosti prema životinjama – čemu je L‘Oréal predan od 1989. godine. 

Predstavljeni uređaji za potrošače 

Kiehl’s Derma-čitač procjenjuje kožu korisnika pomoću tehnologije kliničkog snimanja, mjereći više od 11 osobina kože na površini i ispod nje te preporučuje odgovarajuće sastojke i savjete za rutinu u svakodnevnoj njezi. 

Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER je uređaj koji je razvijen s ciljem poboljšanja prodiranja kozmetike u rožnati sloj kože. Uređaj pokreće patentirana nanotehnologija s više od 400 ultra preciznih nano iglica koje poboljšavaju učinkovitost proizvoda.   

L’Oréal Paris Beauty Genius je sveobuhvatni osobni asistent za ljepotu kojeg pokreće umjetna inteligencija, a koji nudi svojim korisnicima personaliziranu dijagnostiku i preporuke, omogućujući im brzo i jednostavno učenje o ljepoti. 

L’Oréal Professionnel AirLight Pro donosi revoluciju u sušenju kose. Napravljen za profesionalce i krajnje potrošače, AirLight Pro kombinira infracrveno svjetlo s velikom brzinom zraka za efikasno sušenje vode na površini kose što pomaže u poboljšanju kvalitete kose i rezultira glatkom i sjajnijom kosom.  

L’Oréal Professionnel My Hair [iD] čitač za kosu uz pomoć ultra-precizne optike analizira boju i zdravlje kose, postotak sijedih vlasi, promjer vlakana kose i gustoću. Također, potrošačima nudi odgovarajuću boju kose. 

Generativna umjetna inteligencija povećava kreativnost 

L‘Oréal je predstavio interni GenAI Beauty Content laboratorij CREAITECH, koji će transformirati proizvodnju sadržaja tvrtke. CREAITECH omogućuje L‘Oréalu brzu izradu lokaliziranog sadržaja usklađenog za svojih 37 beauty brendova. GenAI prepoznaje jedinstvene vizualne kodove L‘Oréal brendova i brže pokreće inovativne beauty kampanje, a sve u skladu s načelima odgovorne umjetne inteligencije. 

Novi kodovi ljepote: Ekonomija kreatora 

L‘Oréal Grupa i Meta predstavljaju program za kreatore ‘Novi kodovi ljepote‘ s ciljem osnaživanja nove generacije 3D, AR i AI kreatora i istraživanja novih kreativnih granica kada je ljepota u pitanju. Cilj je osloboditi tehnološku kreativnost u rastućoj ekonomiji kreatora. 

Digitalna Održivost 

Kao četvrti najveći svjetski oglašivač, L‘Oréal je posvećen mjerenju emisije CO2 koji nastaje kroz digitalne aktivnosti tvrtke i identificiranju mjera za smanjenje svog utjecaja na okoliš. Na konferenciji VivaTech, L‘Oréal je predstavio i tri partnerstva koja mu u pomažu u težnji ka 360 digitalnoj održivosti: IMPACT+ francuski startup koji omogućuje mjerenje ugljičnog otiska digitalnih medija, ADGREEN - Greentech partner koji omogućuje mjerenje osnovnog ugljičnog otiska snimanja produkcije sadržaja i FRUGGR, francuski startup koji omogućuje mjerenje ugljičnog otiska njihove web stranice. 

24. lipanj 2024 05:54