Najveći regionalni projekt u području employer brandinga i ove je godine okupio najbolje projekte kojima su dodijeljene nagrade na temelju provedenih aktivnosti u ovoj godini.
– Posebno nas veseli rast broja prijava svake godine, ali i vidljivi pomaci u kvaliteti projekata na tržištima naše regije. Nije upitno da svi imamo izazove u području zadržavanja radnika, a najvažniji alati za poboljšanja su upravo u području povećanja atraktivnosti poslodavaca, samih uvjeta rada i prilika za razvoj. Plaća je naravno iznimno bitna, ali nije i ne može biti jedini razlog uspješnog radnog odnosa između radnika i poslodavaca – izjavio je Vladimir Benić, osnivač Best Employer Brand Awards i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca. Tijekom programa održano je i predavanje globalnog stratega u employer brandingu iz tvrtke Universum, jedne od najpoznatijih globalnih savjetničkih agencija za employer branding. Predavanje je održao Steve Ward, koji je prenio ključne ciljeve u kontekstu trenutnih trendova.
– Čak i istraživanja u Hrvatskoj ukazuju da je izgradnja povjerenja visoko u prioritetima uspješnih organizacija. To znači otvorenija i transparentnija komunikacija, autentičnost, sigurnost posla i prilike za razvoj u okruženju u kojem će kolege i management takvu kulturu živjeti i podržati. Uz to koristimo ključne alate – istraživanja koja će nam pomoći definirati sadržaj koji je relevantan našim ciljnim skupinama i korištenje internih resursa da taj sadržaj autentično predstavimo budućim kolegama – izjavio je Steve nakon predavanja.
Najnagrađivanija tvrtka ove je godine A1 Hrvatska koja je osvojila i glavnu Grand Prix Adria nagradu najboljeg poslodavca u regiji. A1 Hrvatska je ostvario odlične rezultate u kategoriji Najbolje digitalne komunikacije, Najbolje aktivnosti usmjerene na društveno odgovorne projekte te Najbolju provedbu interne komunikacije. Uz navedene, A1 Hrvatska osvojio je i nagradu u kategoriji Najbolji employer brand tim kao i nagradu za najboljeg poslodavca u sektoru telekomunikacija i Najbolju veliku tvrtku te Grand Prix Hrvatske.
Prema izboru stručnog žirija Best Employer Brand Awards Adria 2024. posebno su se istaknuli sljedeći poslodavci: iz sektora maloprodaje dm-drogerie markt d.o.o. koji je osvojio pet nagrada: Najbolji program razvoja zaposlenika, Najbolja eksterna komunikacija, Integracija korporativnog i employer branda te nagradu za Sektor maloprodaje. Također je Nataša Odak iz dm-drogerie markt d.o.o. proglašena Najboljom employer brand managericom. Istaknuli su se i Lidl Slovenija s modernim i kreativnim aktivnostima zbog kojih su nagrađeni s Grand Prix Slovenije; potom NELT Grupa koja je osvojila nagradu u FMCG sektoru i Grand Prix Srbije; MOL Grupa je osvojila Grand Prix Mađarske i nagradu za Najbolji employer branding event, a istaknula se i Pivara Skopje koja je osvojila Grand Prix Sj. Makedonije. Intellias je osvojio nagrade za Najbolju kreativnu aktivnost i Najbolju malu tvrtku, Petrol nagradu za Najbolju kampanju za zapošljavanje, a Infobip nagradu za Najbolji studentski program.
Zagrebačka banka osvojila je nagradu za bankarski sektor, Eleks za IT sektor, Grawe Hrvatska za financijski sektor, MOL Grupa i INA za tehnološki sektor, NELT Grupa za FMCG sektor te spomenuti A1 Hrvatska za telekom sektor i dm-drogerie markt d.o.o. za sektor maloprodaje.
Uvijek zanimljiva kategorija je Napredak u razvoju i implementaciji employer brand aktivnosti, a ove godine pobjednici su Hrvatski Telekom sa svojim projektom usmjerenim na primjenu umjetne inteligecije i razvoj stručnjaka u tom području.
Nagrada za najbolju employee experience aktivnost otišla je u ruke Lidl Slovenija tima za značajna poboljšanja u realističnom prezentiranju poslovnih funkcija i cjelokupnom iskustva kandidata za posao.
L’Oréal Adria je ostvarila pobjedu u kategoriji Najbolji well-being program.
Stručni žiri ove je godine bio u sastavu: Aleksandra Kregar, Jelena Jelušić, Mirna Koričan Lajtman, Jelena Mucić i Vladimir Benić.
Popis svih dobitnika po kategorijama:
Najbolji Employer Brand Manager: Nataša Odak, dm-drogerie markt d.o.o.
Najbolji Employer Brand tim: A1 Hrvatska
Najbolji program razvoja zaposlenika: dm-drogerie markt d.o.o.
Najbolja interna komunikacija employer branda: A1 Hrvatska
Najbolja employer brand aktivnost usmjerena na CSR: A1 Hrvatska
Najbolji employer brand event: MOL Grupa
Najbolja kampanja za zapošljavanje: Petrol
Najbolja kreativna aktivnost: Intellias
Napredak u razvoju i implementaciji employer brand aktivnosti: Hrvatski Telekom
Inovativna employer brand aktivnost: Hrvatski Telekom
Najbolja digitalna komunikacija employer branda: A1 Hrvatska
Najbolja employee experience aktivnost: Lidl Slovenija
Najbolja eksterna komunikacija employer branda: dm-drogerie markt d.o.o.
Najbolja employer brand aktivnost – Studentski programi: Infobip
Najbolja povezanost employer branda i korporativnog branda: dm-drogerie markt d.o.o.
Najbolji employer brand well-being program: L’Oréal Adria
Najbolji employer brand – Velike tvrtke: A1 Hrvatska
Najbolji employer brand – Male tvrtke: Intellias
Najbolji employer brand – Financijski sektor: Grawe Hrvatska
Najbolji employer brand – IT sektor: Eleks
Najbolji employer brand – Tehnološki sektor: MOL Grupa & INA
Najbolji employer brand – FMCG sektor: NELT Group
Najbolji employer brand – Telekom sektor: A1 Hrvatska
Najbolji employer brand – Retail sektor: dm-drogerie markt d.o.o.
Najbolji employer brand – Sektor bankarstva: Zagrebačka banka
Grand Prix Srbija: NELT Group
Grand Prix Slovenija: Lidl Slovenija
Grand Prix Sjeverna Makedonija: Pivara Skopje
Grand Prix Hrvatska: A1 Hrvatska
Grand Prix Mađarska: MOL Grupa
Grand Prix Adria: A1 Hrvatska