Tijekom festivala marketinških komunikacija Dani komunikacija koji se ovog vikenda održao u Rovinju, dodijeljene su nagrade Effie za najučinkovitiju marketinšku komunikaciju. Najbolje agencije i oglašivači osvojili su priznanja za sjajno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine. Grand Prix i zlatna nagrada Effie Awards Croatia 2022. otišla je u ruke Centra za edukaciju i istraživanje (CESI) za projekt Nije u redu nastao koji je kreirala agencija Señor u suradnji s agencijama
Human Interaction Company, Outdoor Akzent i 404 agency u kategoriji Engaged Community.
Srebro i bronca
Srebrnu nagradu osvojili su projekt Boranka – projekt pošumljavanja opožarenih područja klijenta Savez izviđača Hrvatske s agencijom Imago Ogilvy u kategoriji Dugoročna učinkovitost; projekt I dalje osigurava vaš mir klijenta Wiener osiguranje Vienna Insurance Group i agencija Señor, OMD Media i iProspect u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; projekt Baš kao život Francka i agencija PINK MOON, PHD Media i Producenti u kategoriji Pića te Nije u redu u uredu klijenta Centar za edukaciju i istraživanje (CESI) i agencija Señor, Human Interaction Company, Outdoor Akzent i 404 agency u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).
Brončane su nagrade dodijeljene Belju i agencijama Impressum komunikacije, Pro Media Group i STUDIO NEXUS za projekt Kravica Kraljica u kategoriji David vs. Golijat; klijentu Konzum plus i agencijama ZOO agencija i ASOMBRO EXTREMO za projekt Poziv Djeda Božićnjaka u kategoriji Engaged Community te Francku i agencijama Imago Ogilvy i PHD Media za projekt Pripremi kako želiš, uživaj kad poželiš u kategoriji Pića.