Ukratko
StoryEditor

Tvrtka Tetra Pak predstavila prvi u svijetu neodvojivi čep LightWing 30 koji sadrži 100 posto certificirane reciklirane polimere na kultnom brendu Juicy

29. Svibanj 2024.
Tetra Pak i Juicy
U sklopu 25. obljetnice čuvenog brenda Juicy, Stanić Beverages u suradnji s tvrtkom Tetra Pak lansirao je prvi Tetra Stelo Aseptic u Hrvatskoj, prvu ambalažu u istočnoj Europi i svijetu s neodvojivim čepom LightWing 30 koji sadrži 100 posto certificirane reciklirane polimere. Ovaj korak potvrđuje predanost tvrtke Tetra Pak u stvaranju najodrživije ambalaže hrane na svijetu koja je izrađena isključivo od odgovorno dobivenih obnovljivih ili recikliranih materijala

Potaknut snažnom ambicijom za rast predvođen inovacijama u kategoriji sokova i ekološko održivog dizajna, Stanić Beverages odabrao je Tetra Stelo Aseptic kao novi format ambalaže za svoj popularni brend Juicy. Izrađena od 70 posto biljnih materijala, Tetra Stelo Aseptic ima jedinstven izgled koji privlači pažnju, dok njezin glatki oblik omogućuje potrošačima lakše držanje. U isto vrijeme, Stanić Beverages postiže još jednu prekretnicu u svojim naporima prema kružnom gospodarstvu upotrebom neodvojivog čepa LightWing 30. Ovaj čep koristi 100 posto certificirane reciklirane polimere i prvi je LightWing 30 u cijelom svijetu takve vrste. Ovo je ključna prekretnica na putu tvrtke prema kružnom gospodarstvu, pretvaranju otpada u nove resurse i smanjenju ovisnosti industrije o materijalima na bazi fosila. 

Zahvaljujući elegantnoj silueti i svojoj glatkoj omotavajućoj površini, Tetra Stelo Aseptic stvara uzbudljive mogućnosti za kreativan dizajn ambalaže. Za Juicy brend koristi se cijela bočna strana ambalaže kako bi se promovirala održivost i pozvali potrošači da pravilno odlažu ambalažu kako bi osigurali njezino recikliranje nakon upotrebe.  

- Prilika za svjetskim predstavljanjem neodvojivog čepa LightWing 30 koji sadrži 100 posto certificirane reciklirane polimere na brendu Juicy nije bio samo uzbudljiv put, već i dokaz bliske suradnje s kupcem. Od početka projekta do njegove uspješne realizacije, naša nepokolebljiva predanost bila je osnažiti kupca na njihovom putu prema održivosti. Zahvaljujući našoj stručnosti i znanju, pružili smo podršku našem kupcu u razvoju održivih rješenja temeljenih na inovaciji koja ispunjavaju očekivanja krajnjih potrošača kad je riječ o brizi za okoliš - komentirao je Nenad Gulevski, direktor prodaje Tetra Pak East Europe. 

Povodom svoje obljetnice, Stanić Beverages predstavio je novu kampanju ‘Juicy brine‘, koja predstavlja novi izgled brenda Juicy i stavlja u središte svoje potrošače i brigu za okoliš. Nadalje, skeniranjem QR koda smještenog na bočnoj strani ambalaže, potrošači mogu dobiti dodatne informacije i uvide o kampanji, njenom sloganu i o čemu Juicy brine. 

- Kroz naše partnerstvo s tvrtkom Tetra Pak, u mogućnosti smo isporučiti sigurnu, inovativnu i ekološki prihvatljivu ambažalu uz korištenje certificiranih recikliranih polimera. Naša nova komunikacijska platforma ‘Juicy brine‘ pokazuje našu predanost u pružanju vrijednosti našim potrošačima, zaposlenicima, zajednici i okolišu. Zahvaljujući suradnji s tvrkom Tetra Pak, brend Juicy ne postavlja samo trendove na lokalnom tržištu, već i nove standarde održivosti unutar kategorije sokova i nektara - izjavila je Nina-Christina Stanić, direktorica marketinga u tvrtki Stanić Group. 

Uz Juicy, drugi brendovi tvrtke Stanić Beverages, kao što su TO, Maraska i Joy, također će biti dostupni u Tetra Stelo Aseptic ambalaži, pomažući im da se razlikuju od konkurenata, privuku nove potrošače i svaki dan ponude potrošačima najbolje iskustvo. 

17. lipanj 2024 10:09