Deset godina djelovanja PR agencije Light komunikacije uz trideset godina aktivnog rada u struci marketinga i odnosa s javnošću direktorice i osnivačice Light komunikacija Danire Orešić povod su za rezime temeljnih tvrtkinih vrijednosti, ali prije svega najave dodatnog iskoraka u standardizaciji usluga temeljenog na stručnosti, iskustvu i ulaganju u znanje tima.
Proširenje usluga
Osim novih poslovnih akvizicija, u tijeku je proširenje usluga u skladu s promjenama u struci, trendovima, afinitetima tima i zahtjevima klijenata. Uz organizaciju događaja, uključujući one tehnički i kreativno najzahtjevnije, agencija godinama postiže i vrlo mjerljive rezultate u segmentu PR kampanja i vidljivosti u svim komunikacijskim kanalima.
Dugoročni, povjerljivi i partnerski odnosi s klijentima, ali i profesionalcima u medijima još su jedan od standarda agencije Light komunikacije. Uz redovito ulaganje u znanje i investiranje u edukacije aspekt djelovanja agencije jest i društveno odgovorno poslovanje. Osim redovitih aktivnosti, agencija odabire projekte kojima je potrebna pomoć u segmentu vidljivosti za pojedine aktivnosti. U skladu s tim ove godine drugi put sudjeluje na projektu ‘Komunikacijska podrška društveno korisnim programima udruga‘ Hrvatske udruge za odnose s javnošću i Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Organizacija događaja
PR agencija Light komunikacije ulazi u jedanaestu godinu poslovanja s konkretnom bazom stalnih klijenata i novih poslovnih akvizicija, a kao obiteljska tvrtka radi i na prijenosu znanja budućoj generaciji. U idućem razdoblju poseban fokus djelovanja bit će organizacija događaja koja uključuje i sve PR aktivnosti za vidljivost određenog događaja, zatim izrađivanje PR kampanja i proširenje usluga na aktivnosti digitalnog marketinga te fotoprodukcije i videoprodukcije.
– Ulaganje u znanje i pošten odnos prema poslu preduvjet su trajanja u poslovnom svijetu, pa tako i u marketingu i odnosima s javnošću – poručuje Danira Orešić.