Život
StoryEditor

Adidas lansirao prvi brend nakon 50 godina, a zaštitno lice je televizijska Wednesday, Jenna Ortega

07. Veljača 2023.
Prvom kolekcijom nastoje privući mlađu generaciju kojoj je omiljeni brend njihov glavni konkurent, Nike

Njemačka kompanija Adidas lansirala je novi brend – Sportswear i to nakon punih 50 godina. Kao zaštitno lice brenda kojeg opisuju kao kombinaciju estetike Originalsa i Performancea, odabrana je svestrana Jenna Ortega, zvijezda posljednjeg Netflixovog hita, serije Wednesday. Nakon što se kao globalna ambasadorica pridružila Adidasu, Ortega je za medije izjavila da godinama traje njena ljubav prema brendu koji je oduvijek bio prisutan u svijetu sporta, glazbe i kulture te je po mnogočemu inovator u industriji. I sama u ormaru ima komade s njihove prepoznatljive tri pruge te je ponosna što je postala dio legendarne obitelji. Za prvu kolekciju Sportsweara, dizajneri su se potrudili rekreirati neke kultne komade, ali i predstaviti niz inovacija ne bi li privukli pažnju mlađe generacije.

Lifestyle, a ne sporstki brend

Kako prenosi Vogue Business, Adidasov konkurent, kompanija Nike je prema istraživanjima „omiljeni brend generacije Z“. U nedavnoj studiji koju je provela kompanija Piper Sandler, 60 posto od 14 tisuća ispitanika izjavilo je da je Nike njihov omiljeni brend obuće, dok je Adidas skupio svega šest posto. Kad je o odjeći riječ, Nike im je na prvom mjestu, a prati ga Lululemon. Upravo zato iz Adidasa naglašavaju da Sportswear nije linija sportske odjeće već lifestyle brend, a ime su odabrali upravo predstavnici mlađih generacija koji su sudjelovali u in-house istraživanju. Na kolekciji se radilo punih 18 mjeseci, a osim Ortege u kampanji se, kao zaštitno lice, pojavljuje i nogometna zvijezda Son Heung-min. Brend Sportswear prvi je veliki projekt novog izvršnog direktora Björna Guldena koji je tu poziciju preuzeo u studenom 2022. nedugo nakon raskida partnerstva s Kanye Westom, odnosno gašenja brenda Yeezy. Yeezy je bio izrazito popularan među milenijalcima i generacijom Z te se njime najviše trgovalo na platformi za preprodaju tenisica StockX u posljednje dvije godine. Prihodi Adidasa porasli su 11 posto na 6,4 milijarde eura u trećem kvartalu 2022., dok je prodaja glavnog konkurenta Nikea porasla je 8 posto u istom razdoblju, na približno 12,4 milijarde eura.

23. studeni 2024 02:36