Život
StoryEditor

Modni konglomerat LVMH planira postati sponzor Olimpijskih igara Pariz 2024

20. Lipanj 2023.
foto Shutterstock
Sklopi li se ugovor o sponzorstvu vrijedan 150 milijuna eura, Olimpijske igre će biti veliki test marketinških sposobnosti Antoinea Arnaulta

Antoine Arnault, jedan od petero nasljednika modnog konglomerata LVMH, pregovara s organizacijskim odborom Olimpijskih igara u vezi sponzorstva natjecanja koje će se održati u Parizu 2024. Kako saznaje Reuters, na stolu je cifra od 150 milijuna eura koje bi Arnault u ime LVMH grupe trebao uplatiti na račun Igara te tako postati jedan od službenih sponzora. Uz Igre bi se trebala vezati čitava grupa te modni brendovi Louis Vuitton i Dior.

Tajni su pregovori privukli pažnju francuskih medija budući da je glavni grad domaćin sljedećeg izdanja Igara, a LVMH grupa najvrjednija kompanija Europi čija se tržišna kapitalizacija procjenjuje na čak 436 milijarde dolara. Izvršni direktor OI Pariz 2024., Tony Estanguet, medijima je kazao da pregovori još uvijek nisu gotovi te da žele biti sigurni da partnerstvo ima smisla, da je uravnoteženo, a za to treba vremena.

Test sposobnosti

Naime, Antoine, najstariji sin najbogatijeg čovjeka na planeti, izvršni je direktor talijanskog modnog brenda Berluti i predsjednik Uprave Loro Piane, ali i zadužen za imidž čitavog konglomerata koji je u vlasništvu njegovog oca, odnosno obitelji. Stoga, izuzetno mu je važno na koji će se način imidž grupe i njegovih brendova uklopiti u sportsko natjecanje. Arnault bi u marketinškim kampanja želio staviti naglasak na francusko nasljeđe i vrhunsko zanatsko umijeće te pod svaku cijenu izbjeći sveprisutnost logotipa što bi u konačnici moglo ostaviti dojam „jeftinog“ te negativno utjecati na cjelokupni imidž.

Upućeni tvrde da će, sklopi li se ugovor o sponzorstvu, Olimpijske igre biti veliki test marketinških sposobnosti Antoinea Arnaulta i dati industriji uvid u to kako bi sljedeća generacija, djeca Bernarda Arnaulta, mogla voditi kompaniju u budućnosti. Antoine je dosad pokazao da ima dobar nos za marketing, a i za balans komercijalnog i elitnog. Tako je, primjerice, kampanja za LV s Ronaldom i Messijem s kojom je kompanija izašla iz zone komfora, bila hit na društvenim mrežama i privukla golemu pozornost svjetskih medija.

04. ožujak 2024 16:03