Da su remakovi lukrativan biznis, dobro zna Disney čiji se novi kino-hit, Mala sirena, popeo na vrh ljestvice gledanosti u prvom vikendu prikazivanja. Tijekom prazničkog vikenda u Americi, povratak omiljene junakinje iz morskog svijeta ostvario je zaradu od 118 milijuna dolara, dok je na međunarodnoj razini u istom periodu uprihodio 68,3 milijuna dolara. S obzirom na ostvarene rezultate, producenti su optimistični u vezi pokrivanja troškova snimanja koji su procijenjeni na 250 milijuna dolara. Njihovi popularni remakovi Kralj lavova (2019.), Ljepotica i zvijer (2017.) te Aladin (2019.) zaradili su 1,6 milijardi, 1,2 milijarde te 1 milijardu dolara, dok su sequeli Christopher Robin (2018.) i Dumbo (2019.) bili mnogo manje komercijalno uspješni.
Bojkot dijela publike
Film Mala sirena objavljen gotovo 35 godina nakon animirane premijere, privukao je gledatelje različitih generacija, od mlađe publike koja je prvo izdanje gledala putem streaming platformi do starije generacije koja se Arielom „družila“ u svom djetinjstvu. Prema podacima koji stižu s američkog tržišta, 68 posto gledatelja su žene/djevojčice, a 25 posto pripada dobnoj skupini od 25 do 34 godine. Najava o snimanju nove verzija digla je priličnu prašinu budući da je za ulogu Ariele odabrana tamnoputa glumica Halle Bailey. Srećom, unatoč dijelu publike koja je pozvala na bojkot filma s hashtagom #NotMyAriel, film je postao najbolje ocijenjen Disneyev igrani film na Rotten Tomatoesu, ali i premašio zaradu hitova Čuvari galaksije 3 i Fast X koji su se prikazivali istog vikenda.