Jedan od najpoznatijih talijanskih simbola luksuza, Versace, spreman je za novi početak i to od nule. Naime, brend je izbrisao svoj službeni Instagram dajući tako svojim obožavateljima materijala za nagađanja o potpuno novom smjeru kojim će krenuti pod novim vodstvom.
Kako prenosi HypeBeast, Versace tako slijedi primjere brendova Bottega Veneta koja je 2021. u potpunosti izbrisala Instagram profil, Balenciage koji se u jednom trenutku skroz maknuo s društvenih mreža te Burberryija koji je dolaskom novog kreativnog direktora, Daniela Leeja također izbrisao sav postojeći sadržaj. U modi, ali i svijetu zabave takvi su potezi vrlo često signal da je brend na putu prema novoj fazi, estetski i stilski drugačijoj od prethodnih.
Nova social media strategija
Versaceovo novo doba počelo je prelaskom u ruke američke kompnije Tapestry koja je preuzela Versaceovu matičnu kompaniju Capri Holdings. Iz Vesracea su ranije ovog tjedna za WWD izjavili da kreću s novom social media strategijom te da će inovirati način na koji i kakav sadržaj objavljuju. Svoj novi profil na Instagramu pokrenut će koncem ovog tjedna, a „otvoriti“ ga s kampanjom za jesen 2023. – Uvijek nastojimo poboljšati način na koji komuniciramo s našom zajednicom i približavamo je našem svijetu. Svježi pristup kreiranja sadržaja na društvenim platformama omogućit ćemo da nastavimo sa strategijom editorial storytellinga i našoj globalnoj publici nastavimo servirati najbolji sadržaj u, za njih, najboljem formatu – stoji u izjavi za WWD. Iako još nisu poznati detalji nove Versaceove strategije skrojene za drušyvene medije, kompanija je posljednjih tjedana objavila niz crno-bijelih fotografija s modelima poput Gigi Hadid, Anok Ya, Angeline Kendall i Karoline Spakowski koje su fotografirali Mert Alas i Marcus Piggott.