Život
StoryEditor

Zalando preuzeo većinski udjel u Highsnobietyju

14. Lipanj 2022.

Highsnobiety se na globalnom tržištu istaknuo kao uspješan hibrid e-trgovine specijalizirane za streetwear i news portala koji pokriva teme iz svijeta mode, kulture i društvenih trendova

Vodeća europska e-trgovina Zalando preuzela je većinski udjel u portalu i web shopu Highsnobiety sa sjedištem u Berlinu. Ta se platforma na globalnom tržištu istaknula kao uspješan hibrid e-trgovine specijalizirane za streetwear i news portala koji pokriva teme iz mode, kulture i trendova, a njen osnivač i izvršni direktor zadržat će manjinski udjel, a biznis voditi zajedno s predsjednikom uprave i operativnim direktorom Juergenom Hopfgartnerom.

Kako su u priopćenju za medije izjavili iz Highsnobietyija, brend je usavršio umjetnost pretvaranja priča u proizvode i proizvoda u priče te su uzbuđeni što u suradnji sa Zalandom biznis mogu podignuti na višu razinu.

Velike ambicije

Zalando će Highsnobietyiju dati na raspolaganje svoju ekspertizu i trgovački know-how, dok će Highsnobiety pomoći e-platformi da dobije uvid u kulturne, društvene i modne trendove koji su relevantni mlađoj generaciji te razvije, kako su izjavili, 'nove, inspirativne formate na svojoj platformi'.

Inače, Highsnobiety osnovan je 2005., a 2019. krenuli su svoje čitatelje pretvarati u kupce otvorivši i e-trgovinu. Osim što sklapaju partnerstva s popularnim streetwear igračima, nude i proizvode luksuznih brendova poput, primjerice Prade, a od prošle godine imaju i vlastitu privatnu marku.

U svibnju ove godine sklopili su strateško partnerstvo s kompanijom Gebr Heinemann te planiraju otvoriti fizičke trgovine u zračnim lukama. Također, cilj im je bio povećati udjel prihoda od e-trgovine na 30 do 40 posto, a budući da im je sad Zalando većinski vlasnik, izgledno je da će im se želja ostvariti.

02. srpanj 2022 16:02