Čelnike najvećih kompanija pitali smo kakvom se strategijom suočavaju s posljedicama pandemije, inflacijom i šokovima posljednjih mjeseci, maksimiraju li i dalje zalihe, kako podnose poskupljenja energenata, sirovina, prijevoza… a i što očekuju da će se događati s cijenama. Odgovarali su i na pitanje što će najviše utjecati na rezultate iduće godine, a i pripremaju li se i kako za recesiju...
U poslovnoj godini 2020./2021., koju je obilježila pandemija koronavirusa, dm je ostvario rast ukupnog prometa, rast prometa u odjelu bezreceptnih medicinskih proizvoda i rast udjela dm marke. Zadržali smo vodeću poziciju na hrvatskome drogerijskom tržištu te smo nastavili razvijati poslovanje vođeni potrebama kupaca. Pokretanjem dm online trgovine u listopadu 2020. dm je postao prva i jedina drogerija u Hrvatskoj koja kupcima omogućuje online kupnju.
U prošloj poslovnoj godini zaposlili smo više od 80 novih kolegica i kolega te investirali više od 67 milijuna kuna u otvorenje pet novih i osuvremenjenje 14 postojećih prodavaonica. Dodatno smo otvorili sedam novih OTC odjela s bezreceptnim medicinskim proizvodima te uložili u razvoj ponude i usluga u dm online trgovini. Utjecaj nestabilnosti uspješno smo smanjili na minimum i nastavili smo rasti organski, bez zaduživanja. Sve – od obveza prema dobavljačima do investicija – namirujemo iz tekućeg poslovanja i nemamo nepodmirenih obveza prema bankama, dobavljačima i partnerima.
Kao i uvijek, naš je cilj osigurati stabilno i održivo poslovanje, pri čemu ćemo kupcima i dalje nastojati ponuditi što povoljnije cijene proizvoda i pogodnosti koje će im omogućiti uštede. Jamčimo da se povoljne cijene proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca, a isto tako mogu se osloniti na uštede koje im donosi članstvo u programu pogodnosti 'dm active beauty'. U ovoj poslovnoj godini nastavljamo s investicijama, stoga planiramo u otvorenje novih i preuređenje postojećih prodavaonica te širenje asortimana i usluga u dm online trgovini uložiti više od 70 milijuna kuna.