Addiko Bank d.d. je postala prva banka u Hrvatskoj kojoj je dodijeljen prestižan međunarodni certifikat ‘Customers Friend‘, koji međunarodna organizacija ICERTIAS dodjeljuje isključivo onim organizacijama koje zadovolje iznimno visoke kvalitativne standarde poslovanja i odnosa sa svojim klijentima i zaposlenicima.
>>>Addiko banka dobitnik dvije ‘FocusEconomics Analyst Forecast Awards 2017’ nagrade
S ukupnom ocjenom od 4,22, od mogućih 5,0, Addiko banka zaslužila je prestižno priznanje ‘ICERTIAS - Customers Friend‘ na temelju provedenog kvalitativnog sekundarnog istraživanja te analize aktivnosti banke tijekom proteklih godinu dana, a od predstavljanja novog Addiko brenda. U fokusu istraživanja u prvom redu bili su stav i odnos banke u proteklih 12 mjeseci prema klijentima, kvaliteta korisničke podrške, kvaliteta odnosa prema zaposlenicima i poslovnim partnerima, ocjena inovativnosti u poslovanju, financijska stabilnost, konkurentnost, kvaliteta odnosa s medijima, kvaliteta komunikacije s klijentima i javnosti, dostupnost, intuitivnost, kompetencije, ali i brojni drugi faktori koji utječu na ukupnu kvalitetu usluge. Posebno dobre ocjene Banka je dobila u kategorijama Odnos s poslovnim partnerima (4,6), Jednostavnost (4,6), Opća ocjena odnosa sa klijentima (4,5) i Inovativnost (4,5).
- Mi smo u poslu pružanja financijskih usluga, ali prije svega u poslu ispunjavanja očekivanja i odgovaranja na potrebe i zahtjeve naših klijenata, te nikad ne smijemo izgubiti iz vida da je ‘kako‘, tj. kvaliteta bitnija od onoga ‘što‘ radimo. Prošle godine smo svojim klijentima dali obećanje jasnog, jednostavnog i izravnog bankarstva i ponosna sam što smo kvalitetu naše usluge podigli na znatno viši nivo, te kao prva banka u Hrvatskoj zaslužili ovaj certifikat. Međutim, najvažnije je što to na svojem primjeru osjete naši klijenti, izjavila je Maja Čulig, direktorica marketinga Addiko Grupe.
- Zadovoljstvo nam je pozdraviti pristupanje Addiko banke u Hrvatskoj u prestižan ICERTIAS - Customers‘ Friend klub. Drago nam je da je Addiko banka u proteklih godinu dana pokazala kako se marketinška obećanja od prošlogodišnjeg rebrandinga do danas, doista odražavaju na njen svakodnevni rad. Vjerujemo da će i današnje potpisivanje ICERTIAS Customers‘ Friend deklaracije koja obvezuje potpisnike na uzoran odnos prema klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima dodatno usmjeriti Addiko prema daljnjoj i kontinuiranoj izgradnji što kvalitetnijeg odnosa sa klijentima i zajednicom u kojoj djeluje, dodala je Petra Škrlec, Certification Executive ICERTIAS – International Certification Association.