Prije nekoliko dana na platformi Indiegogo pokrenuta je crowdfunding kampanja za osnivanje male buduće craft pivovare LuPaHor na inicijativu mladih Slavonaca - Martine Lucić, Jasmina Pavlovića i Gorana Horvata. Njihova priča počela je u pivnici i priznaju, imali su krigle u rukama. Pivsku avanturu pokrenulo je obično pitanje zašto ne bismo sami napravili craft pivo.
>>>Nezavisni crafteri osnivaju udrugu
Suočeni sa situacijom u kojoj mnogo mladih ljudi napušta zemlju zbog potrage za boljim životom, zapitali su se kako uopće mladi ljudi mogu stvoriti nešto svoje u ovakvim uvjetima. No, priliku za početni korak i dobivanje zaleta vidjeli su u Indiegogo kampanji koja će trajati do sredine listopada. Za donatore su osigurali znakove zahvalnosti poput privjesaka, držača boca, drvenih krigli, šilterica, majica i slično.
- Bez vas i vaše potpore čeka nas gotovo nemoguć put ka realizaciji naših ideja. Dakako, ne samo da ćete tri mlade osobe usrećiti i pružiti im priliku za uspjeh, već zajedno ćemo stvoriti neke nove prilike u Hrvatskoj te motivirati brojne druge osobe, kazali su mladi podizetnici.
Orginalni i jedinstveni
Nakon kušanja mnogih drugih craft piva i shvativši da se ukusi potrošača razlikuju, došli su na ideju koja obuhvaća mogućnost personalizacije piva prema svačijem ukusu. Najbrža i najefikasnija realizacija je web aplikacija koja omogućuje personalizaciju piva odabirom jačina željenih aroma.
- Uvođenjem mikro kampanja putem WEB aplikacija, gdje korisnik personalizira svoje piva, te svoju personalizaciju dijeli putem društvenih mreža, u želji pronalaska dovoljnog broja pristaša koji bi naručili to personalizirano pivo. Ovim omogućujemo da svatko napravi svoje personalizirano pivo, bez velikih troškova klasične proizvodnje piva i bez potrebe za narudžbom velike količine personaliziranog piva, kazali su.
Praćenje tijeka proizvodnje - Craft trag
Postupak proizvodnje piva traje od 2 do 4 tjedna, što može stvoriti nervozu eventualnom nestrpljivom kupcu. Kako bi ovu neželjenu pojavu smanjili, i približili tijek proizvodnje svakom korisniku, njihova posljednja ideja zaokružuje cijelu priču Lupahor pivovare, predstavljajući praćenje tijeka proizvodnje piva u stvarnom vremenu.
Kako većina nas koristi stranice za praćenje poštanskih pošiljki, pomoću njihove aplikacije isto možete imati i za vaše personalizirano pivo. Putem mobilne aplikacije omogućuje se praćenje tijeka proizvodnje piva te procjena roka isporuke piva.
Osim praćenja proizvodnje, korisniku se omogućuje uvid u vrstu personalizacije, vrste alergenata koje pivo sastoji, osnovne sastojke te rok valjanosti proizvoda.
Osmislili su tri piva - Mamurni bećar je blond ale s primjesama rakije viljamovke. Ledena snaša je indian pale ale s aromom borovine i laganih cvjetnih okusa. Kako kažu to pivo namijenjeno je svim slavonskim snašama kojima nisu dragi njihovi mamurni bećari. Red hot IPA je indian pale ale s aromom pikantnih papričica. Mladi tim pivskih entuzijasta možete podržati u kampanji na Indiegogu.