Aktualno
StoryEditor

Imate dobru poduzetničku ideju? U novom broju Lidera saznajte kako ju unovčiti!

11. Srpanj 2024.

Monetizacija proizvoda ili usluge zajednički je nazivnik svima koji se pokušavaju izboriti za svoje mjesto na tržištu. Ona je, ukratko, umjetnost pretvaranja vlastitih vještina ili proizvoda vlastitih ruku u novac, a taj je koncept dodatno dobio na važnosti u doba e-trgovine, online sadržaja, društvenih medija i ekonomije doživljaja.

U novom broju Lidera možete pročitati kako monetizirati posao obrade kamena, vlastitu betonsku smjesu, edukacije u ulagačkim opcijama, izradu zdravih snackova te proizvodnju sladoleda, kao i to koji su tajni recepti za monetizaciju.

Inflacija nam je i dalje na visokih 3,3 posto. Ono što je drži tako visokom jest osobna potrošnja – u svibnju je na godišnjoj razini skočila čak 8,4 posto. Cijene i potrošnja itekako hrane jedno drugo održavajući ples nezdravoga rasta duljim od ekonomski poželjnoga. Pa, zašto, dakle, Hrvati troše kao da ne postoji sutra?

Dobro je da se propituje bismo li imali dovoljno u Hrvatskoj proizvedene hrane i energije. Ali rješenje nije u povratku autarkije, koncepta iz socijalizma prema kojem se sve proizvodi kod kuće. Središnje je pitanje proizvodi li se u Hrvatskoj dovoljno međunarodno razmjenjive robe, piše Miodrag Šajatović, glavni urednik Lidera, u ovotjednim ‘Ekonomalijama‘.

Prema brzini istovara robe možemo se uspoređivati s najvećim i najboljim svjetskim lukama, otkriva nam u intervjuu Hrvoje Livaja, predsjednik Uprave Luke Ploče. A da Hrvatska ima perspektivu distribucijom robe imitirati uspjeh Singapura ili Hong Konga u razgovoru nam je objasnio Riaz Hamidullah, veleposlanik Bangladeša u Nizozemskoj.

U novom broju također predstavljamo Kožul grupu poduzetnika Ivana Kožula, a dotakli smo se i sportskih tema - Olimpijskih igara u Parizu koje su u znaku inkluzivnosti i AI-ja te psiholoških i financijskih učinaka Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj.

Na kraju donosimo prigodni, ljetni prilog Trend.

08. rujan 2024 01:26