Aktualno
StoryEditor

Jeste li svjesni važnosti komentara kupaca za vašu online trgovinu?

02. Listopad 2017.

Potrošači su sve informiraniji i zahtjevniji, besplatna dostava i popusti više nisu dovoljan poticaj da svoju kupovinu izvrše upravo u vašoj trgovini. Veliku važnost ima odlično iskustvo kupovine i zbog toga se obraćaju drugim potrošačima koji već imaju iskustvo s određenim brendom ili trgovinom. Komentari i ocjene kupaca postaju učinkovitiji od oglašavanja. Jeste li znali da na hrvatskom tržištu postoji institucija koja vam nudi pogled u mišljenja vaših kupaca odmah nakon izvršene kupovine?

>>>Povećajte povjerenje u očima svojih kupaca – postanite CERTIFIED SHOP®

Kupci su za proizvod koji ima objavljen komentar spremni platiti više. Prema podacima Trustpilot-a čak 89 % kupaca reklo je da bar ponekad čita komentare prilikom online kupovine. To je jednostavan način da dobijete dojam što vaše stranke misle, što ih brine i što žele. Ako ih pozovete da ostave komentar, to je kao da ih pozivate da započnu dijalog s vama i vašom tvrtkom. Neka vas ne uznemire negativni komentari! Odgovaranjem nezadovoljnim strankama pokazujete svim potencijalnim kupcima da ste tvrtka koja sluša svoje kupce, reagira i pomaže im riješiti probleme.

Prikupljene komentare možete dijeliti na društvenim mrežama i koristiti ih u svrhu marketinga. Vaša tvrtka može profitirati od objavljivanja komentara, jer na taj način dijelite pozitivna iskustva svojih kupaca, te označavate svoju digitalnu prisutnost kao transparentnu i vrijednu povjerenja. Dobro je da analizirate komentare, jer tako možete otkriti slabe točke prije nego počnu utjecati na poslovanje, otkriti trendove kojih u suprotnom ne biste bili svjesni, te generalno popraviti korisničko iskustvo.

Kupci više vjeruju savjetima stranaca nego reklamama

Komentari su iz perspektive potencijalnih kupaca izuzetno važni. Prema istraživanju Shopper‘sMind 2017, najvećem istraživanju online kupovine u Hrvatskoj u izvedbi tvrtke sMind d.o.o i agencije Valicon, u kojem je sudjelovalo 4125 hrvatskih korisnika interneta, skoro četvrtina je izjavila da su im prilikom online kupovine vrlo važne ocjene i mišljenja kupaca o proizvodima. Mnogi su otkrili i da su prije odluke o kupovini uspoređivali komentare i ocjene, te ih je upravo to motiviralo na završni korak – kupnju.

Prema istraživanju Hearing the Voice of the Consumer 2017, čak 8 od 10 kupaca za proizvod s komentarom spremno je platiti više. Istina je da će kupci prije vjerovati savjetima stranaca nego bilo kakvim reklamama. Jasno je i zašto, pretpostavlja se da drugi kupci nemaju ništa od toga da vas preporučuju, a vi sigurno imate. Kada počnete brinuti o komentarima, kupci i njihovo iskustvo su vam na prvom mjestu. Što to točno znači? Vaš posao će biti uspješan. Za vašu tvrtku su stranke koje se vraćaju ono što vas čini boljima od konkurencije. Postajete tvrtka koja uistinu brine o svojim kupcima.

Pokažite svojim kupcima da ste vrijedni povjerenja!

Svjestan važnosti ocjena i mišljenja kupaca, brend poslovne inteligencije Shopper‘sMind, prije malo više od godine dana predstavio je veliki projekt oznake povjerenja CERTIFIED SHOP® namijenjene trgovcima koji na taj način potvrđuju potencijalnim kupcima da su vrijedni povjerenja.

Ova oznaka pokazuje da je neovisna institucija provjerila ispunjava li trgovina nacionalne i europske standardne sigurne online kupovine, te da kupci u njoj mogu kupovati bez straha da će biti prevareni. Povjerenje je drugi najvažniji čimbenik zbog kojeg se potrošači odlučuju za kupovinu kod određenog trgovca, zato je ključan element certifikacije i da bi vaša trgovina bila proglašena sigurnom, mišljenje kupaca mora dostići visoke ocjene.

CERTIFIED SHOP® je jedina oznaka koja omogućuje uvid u mišljenja vaših kupaca koja su dana odmah nakon kupovine, a to znači da je svaki komentar relevantan i pouzdan.

Pružite poticaj kupcima da objave svoj komentar ili ocjenu

Skoro trećina kupaca nikada nije objavila nikakav komentar, a većina zato što nisu bili potaknuti. Prema nekim istraživanjima kupci tvrde da to oduzima previše vremena i da radije čitaju komentare i ocjene drugih korisnika.

>>>Sve što morate znati o web trgovini u Hrvatskoj!

Namještanjem CERTIFIED SHOP® skripte koja mjeri zadovoljstvo potrošača, u samo nekoliko klikova možete početi prikupljati ocjene kupaca. Skripta omogućuje da se kupcu, odmah nakon što izvrši kupovinu, prikaže pop-up u kojem se nalazi poveznica do ankete o zadovoljstvu. Time je vaša ocjena realna i transparentna, pošto vas ocjenjuju upravo potrošači koji su u danom trenutku dovršili kupovinu.

Sve što morate znati da se dokažete kao sigurna web trgovina:

22. studeni 2024 01:00